1
Perioada de actualizare
de la 24.09.2024 10:47
până la 07.10.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.10.2024 11:00
până la 15.10.2024 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 067 960 MDL
Perioada clarificărilor: 24 sept 2024, 10:47 - 7 oct 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 oct 2024, 11:00 - 15 oct 2024, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de asigurare benevolă (facultativă) de sănătate a personalului;
Servicii de control medical preventiv (check-up).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
24 sept 2024, 10:43
Data ultimilor modificări
24 sept 2024, 10:47
Valoarea estimată (fără TVA)
2 067 960 MDL
Achizitii.md ID
21282441
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
2 dec 2024 10:46 - 30 nov 2025 10:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare benevolă (facultativă) de sănătate a personalului CPV: 66500000-5 - Servicii de asigurare şi de pensie
Cantitatea: 285.0
Unități de măsură: Om
2)
Denumirea
Servicii de control medical preventiv (check-up) CPV: 66500000-5 - Servicii de asigurare şi de pensie
Cantitatea: 285.0
Unități de măsură: Om
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.docx
tenderNotice
-
24.09.24 10:47
caiet de sarcini repetat.docx
Documentele la ofertă
-
24.09.24 10:47
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
24.09.24 10:47
formularul duae.doc
Documentele la ofertă
-
24.09.24 10:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"MOLDASIG"S.A.

Preţul ofertei: 2 137 500 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Grawe Carat Asigurari

Preţul ofertei: 2 644 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor tehnice și minime obligatorii solicitate, acumulând un punctaj de 92,00 din 100. În conformitate cu art.71 (1) lit d) din Legea cu privire la achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015 membrii grupului de lucru acceptă oferta operatorului economic, cu condiția că oferta prezentată nu depășește 30% valoarea estimată a achiziției per lot, iar autoritatea contractantă asigură pentru îndeplinirea și executarea clauzelor contractuale, alocarea mijloacelor financiare în limita bugetului alocat.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări