1
Perioada de actualizare
de la 23.09.2024 08:20
până la 05.10.2024 20:36
2
Propunerea ofertelor
de la 05.10.2024 20:36
până la 09.10.2024 21:06
3
Licitaţie
10.10.2024 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 578 430 MDL
Perioada clarificărilor: 23 sept 2024, 8:20 - 5 oct 2024, 20:36
Perioada de depunere a ofertelor: 5 oct 2024, 20:36 - 9 oct 2024, 21:06
Începutul licitației: 10 oct 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

lucrări de intreținere a edificiilor si străzilor din satul Costești rl Ialoveni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6813, MOLDOVA, Ialoveni, s.Costeşti (r-l Ialoveni), Stefan cel Mare 115
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Perevoznic Diana
Telefonul de contact
026853277
Datele achizitiei
Data publicării
23 sept 2024, 8:12
Data ultimilor modificări
3 oct 2024, 7:43
Valoarea estimată (fără TVA)
2 578 430 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
25 784,30 MDL
Achizitii.md ID
21281546
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
6813, MOLDOVA, Ialoveni, s.Costeşti (r-l Ialoveni), Stefan cel Mare 115
Durata contractului
9 oct 2024 08:00 - 30 dec 2024 08:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
lucrări de intreținere a edificiilor si străzilor din satul Costești rl Ialoveni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilometru; mie metri
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari (4) (1).docx
Documentele la ofertă
ds
23.09.24 08:20
duae_ro_0 (8).doc
Documentele la ofertă
duae
23.09.24 08:20
caiet de sarcini (3).docx
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
23.09.24 08:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Service Tulis

Preţul ofertei: 2 495 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta cîștigătoare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări