Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 50 388 700 MDL
Perioada clarificărilor: 20 sept 2024, 14:01 - 9 oct 2024, 11:05
Perioada de depunere a ofertelor: 9 oct 2024, 11:05 - 19 oct 2024, 10:05

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor caietului de sarcini

Informația despre anulare
Motivul anulării
În contextul în care au fost identificate mai multe proceduri de achiziție publică care au necesitat îmbunătățirea caietelor de sarcini, grupul de lucru pentru achiziții a analizat licitațiile în curs de desfășurare, identificând astfel și în cadrul acestei proceduri de achiziție publică necesitatea revizuirii unor compartimente ale caietului de sarcini. Aceste acțiuni sunt întreprinse în scopul de a exclude situațiile când sunt depistate anumite erori sau omisiuni la momentul evaluării ofertelor sau pe parcursul executării contractului de achiziție publică de lucrări, respective neavând deja posibilitatea de a fi remediate.
În rezultatul examinării caietului de sarcini, au fost identificate anumite omisiuni în volumele de lucrări vociferate de către consultanții responsabili de domeniu. Acestea urmează a fi remediate în scopul asigurării satisfacerii ulterioare a necesităților autorității contractante fără impedimente. Astfel s-a ajuns la concluzia că urmează a fi actualizată lista de defecte și a soluțiilor din caietul de sarcini cu identificarea celor mai fiabile opțiuni de actualizare și îmbunătățire a acestora.
Având în vedere că aplicarea măsurilor corective menționate va necesita timp, grupul de lucru pentru achiziții nu poate stabili o data exactă de extindere/prelungire a termenului de depunere a ofertelor.
Reieșind din aceste circumstanțe, grupul de lucru pentru achiziții a decis de a anula procedura de achiziție publică până la expirarea termenului de depunere a ofertelor din următoarele considerente.
Potrivit articolului 71 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică.
În situațiile descrise la art. 71 alin. (1) lit g) din Legea nr. 131/2015, grupul de lucru pentru achiziții, în speța data, anulează procedura de achiziție deoarece în rezultatul analizei documentației de atribuire au fost constatate unele erori/omisiuni, iar autoritatea contractantă se află în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7 din aceeași lege.
În acest context, după revizuirea documentației de atribuire, care va necesita o perioadă de timp, procedura de achiziție va fi inițiată/publicată în conformitate cu prevederile legale.
Data anulării
7 oct 2024, 11:13
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
20 sept 2024, 14:01
Data ultimilor modificări
7 oct 2024, 11:13
Achizitii.md ID
21281114
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
30 sept 2024, 09:40
Subiectul întrebării:
buna ziua
Întrebare:
cum e posibil de vazut sectorul de drum ?
Răspuns (30 sept 2024, 14:04):
Beneficiarul a analizat solicitarea parvenită în perioada de clarificări de la operatorul economic și vă comunică următoarele: Pentru a primi informația solicitată pe drumul public național G39 R14 – Unchitești – Țipordei – R19 km 0,00-9,34, amplasat teritorial în raionul Florești, este necesar să conlucrați cu S.A. „Drumuri - Soroca” sectorul Florești date de contact, tel. 0 250 2-00-27
Data:
30 sept 2024, 13:06
Subiectul întrebării:
vizita
Întrebare:
avem nevoie de vizita in teren, pe cine de sunat? cum de programat? multumim anticipat
Răspuns (30 sept 2024, 14:05):
Beneficiarul a analizat solicitarea parvenită în perioada de clarificări de la operatorul economic și vă comunică următoarele: Pentru a primi informația solicitată pe drumul public național G39 R14 – Unchitești – Țipordei – R19 km 0,00-9,34, amplasat teritorial în raionul Florești, este necesar să conlucrați cu S.A. „Drumuri - Soroca” sectorul Florești date de contact, tel. 0 250 2-00-27
Data:
30 sept 2024, 13:23
Subiectul întrebării:
Cu referire la Notă: Se solicită efectuarea ridicărilor topogeodezice și elaborarea schiței de proiect cu profile transversal și longitudinale a părții carosabile. Schița de proiect trebuie să fie elaborată de către un proiectant atestat.
Întrebare:
In baza la ce ați efectuat caietul de sarcini, dacă lipsește ridicarea topogeodezică și schița de proiect, inseamnă că volumele din caietul de sarcini nu vor corespunde volumelor reale din teren. Indicați vă rog din ce surse financiare vor fi executate schița de proiect și ridicarea topogeodezică de către un priectant atestat? Și cum se va proceda dacă, in urma ridicării topogeodezice se vor modifica esențial volumele caitului de sarcini sau constructivul prevăzut caitului de sarcini nu va corespunde realităii din teren?
Răspuns (30 sept 2024, 14:47):
Beneficiarul a analizat solicitarea parvenită în perioada de clarificări de la operatorul economic și vă comunică următoarele: Caietul de sarcini a fost elaborat în baza studiului a situației din teren. Solicitarea de elaborare a schiței de proiect ( profile longitudinale și transversale) este bazata pe posibilitatea de a monitoriza si verifica de catre beneficiar și antreprenor execuțiea lucrărilor conform caietului de sarcini și a normelor în vigoare. Executia lucrarilor topo geodezice și de proiectare este parte integrată a contractului de achizitii/ofertei si se va reflecta in graficul de executie a lucrarilor, unde termenul de elaborare a acestuia nu va depasi două săptămîni. Valoarea estimată a lucrărilor topo geodezice și de proiectare sunt calculate conform NCM L. 02.11-2:2013 și sunt incluse în costul estimativ al lucrărilor pentru obiectivul dat.
Data:
30 sept 2024, 19:58
Subiectul întrebării:
Caitul de sarcini, proiectul elaborat anterior
Întrebare:
De ce ÎS „Administrația de Stat a Drumurilor” (ASD) prevede reparația drumului G39 R14 – Unchitești – Țîpordei – R19, sectorul km 0,00 – 9,63, în baza unui caiet de sarcini cu conținut neclar, care ulterior urmează a fi însoțit de efectuarea ridicărilor topogeodezice și elaborarea schiței de proiect cu profiluri transversale și longitudinale a părții carosabile, schiță de proiect care trebuie să fie elaborată de către un proiectant atestat, remunerat pentru elaborarea ei, în situația când la comanda ASD, pentru sectorul dat de drum, a fost elaborat conform standardelor europene, verificat și predat ASD, în decembrie 2021, proiect de execuție care cuprinde toate lucrările de teren: ridicări topografice, studii de trafic, geotehnice, hidrologice, calcule hidraulice, evaluarea condiției tehnice a drumului existent și soluții proiectate, în baza studiilor de teren enumerate, pentru toate elementele constructive, în raport cu condiția tehnică a drumului existent și a importanța acestui drum pentru mai multe localități ale raionului Florești, care merită un drum bun spre drumul național R14, centrul raional, alte localități, construit în baza unui proiect complet, dar nu în baza unei schițe de proiect, astfel diminuând totodată viitoarele costuri de întreținere?
Răspuns (7 oct 2024, 11:05):
În rezultatul examinării mai multor proceduri de achiziție, au fost identificate situații în care caietele de sarcini urmează a fi îmbunătățite, cu operarea modificărilor sau completărilor după caz. În acest context, a fost luată decizia de a anula procedura de achiziție publică în conformitate cu prevederile art. 71 alin. (1) lit g) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice. Astfel, în scopul asigurării satisfacerii ulterioare a necesităților autorității contractante fără impedimente, s-a ajuns la concluzia că urmează a fi actualizată lista de defecte și a soluțiilor din caietul de sarcini cu identificarea celor mai fiabile opțiuni de actualizare și îmbunătățire a acestora. Reieșind din aceste circumstanțe, grupul de lucru pentru achiziții a decis de a anula procedura de achiziție publică până la expirarea termenului de depunere a ofertelor, astfel încât să nu fie afectați potențialii ofertanți în cadrul procedurii de cahiziție publică. După defivitivarea procesului de actualizare și îmbunătățire a caietului de sarcini, va fi publicată o nouă procedura de achiziție publică în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.