1
Perioada de actualizare
de la 20.09.2024 12:38
până la 02.10.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.10.2024 11:00
până la 11.10.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 77 750 MDL
Perioada clarificărilor: 20 sept 2024, 12:38 - 2 oct 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 oct 2024, 11:00 - 11 oct 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform documentației de proiect
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
20 sept 2024, 11:51
Data ultimilor modificări
26 sept 2024, 16:55
Valoarea estimată (fără TVA)
77 750 MDL
Achizitii.md ID
21281019
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
31 oct 2024 12:33 - 30 dec 2025 12:37
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de verificare a proiectului „Lucrări de reparație capitală a podului de șosea poziționat pe drumul public R19 R13-Cunicea-Camenca, km 5,841” CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
contract servicii.docx
Documentele la ofertă
-
20.09.24 12:38
duae verificare proiecte.doc
Documentele la ofertă
-
20.09.24 12:38
documentația standard bunuri servicii.docx
Documentele la ofertă
-
20.09.24 12:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"VIAAB Engineering" S.R.L.

Preţul ofertei: 65 957,12 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor

Preţul ofertei: 69 850 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Universinj

Preţul ofertei: 72 765 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări