1
Perioada de actualizare
de la 06.09.2024 14:56
până la 18.09.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.09.2024 11:00
până la 27.09.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 38 484 200 MDL
Perioada clarificărilor: 6 sept 2024, 14:56 - 18 sept 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 sept 2024, 11:00 - 27 sept 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
6 sept 2024, 14:48
Data ultimilor modificări
6 sept 2024, 14:56
Valoarea estimată (fără TVA)
38 484 200 MDL
Achizitii.md ID
21274959
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
21 oct 2024 14:56 - 22 sept 2025 14:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G141 Vulcănești – Colibași – R34 km 7,10-15,80, amplasat teritorial în raionul Cahul CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae g141 cahul.doc
Documentele la ofertă
-
6.09.24 14:56
documentația lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
-
6.09.24 14:56
caiet de sarcini g 141 cahul.docx
Documentele la ofertă
-
6.09.24 14:56
contract antrepriză.docx
Documentele la ofertă
-
6.09.24 14:56
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AVTOMAGISTRALI-PIVDENI INTERNATIONAL S.R.L.

Preţul ofertei: 33 860 120,40 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MASTERDRUM

Preţul ofertei: 37 964 800,59 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1725623322303 din 06.11.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1725623322303 din 27.09.2024, ce vizează achiziționarea ,,Lucrărilor de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G141 Vulcănești – Colibași – R34 km 7,10-15,80, amplasat teritorial în raionul Cahul”, Vă comunicăm următoarele: Operatorul economic S.R.L.”Avtomagistrali-Pivdeni International” – clasat pe locul întâi după preț, a propus oferta în valoare de 33 860 120,40 (treizeci și trei milioane opt sute șaizeci mii una sută douăzeci lei, 40 bani) lei fără TVA și 40 632 144,48 (patruzeci milioane șase sute treizeci și două mii una sută patruzeci și patru lei 48 bani.), lei inclusiv TVA. În urma evaluării documentelor ofertei și a răspunsurilor la clarificările solicitate ofertantului S.R.L.”Avtomagistrali-Pivdeni International” prin demersul nr. 04-02/5183 din 15.10.2024 și nr. 04-02/5368 din 21.10.2024, grupul de lucru a decis respingerea ofertei în temeiul art. 69 alin. (6) lit. b) al Legii privind achizițiile publice nr. 131/2015: „Autoritatea contractantă nu acceptă oferta în cazul în care oferta nu corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire”. În procesul de evaluare a ofertei operatorului economic S.R.L.”Avtomagistrali-Pivdeni International”, potrivit notei informative a consultantului - membru al grupului de lucru pentru achiziții, au fost constatate unele neconformități în devizele de cheltuieli, parte integrantă a ofertei, și anume:  Poz. 2 – mixtura asfaltică preparată la cald cu agregate mărunte BA16 – 206, 04 t;  Poz. 3 - Microbile reflectorizante – 124,2 kg;  Poz. 13 – Ciment CEM 32,5R – 299,52t;  Poz. 23 Tractor pe șenile pentru alte tipuri de construcție 79Kw(108 cp) + 2,074 h-ut. În temeiul art. 17 și art. 69 alin. (3) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, prin scrisoarea nr. 04-02/5183 din 15.10.2024, grupul de lucru pentru achiziții a solicitat explicații operatorului economic asupra utilajului menționat în oferta prezentată, precum și clarificări asupra pozițiilor descrise mai sus. La data de 17.10.2024 operatorul economic a prezentat 2 scrisori de clarificare, prin care a menționat că în partea ce ține de utilaje și mecanisme, acesta a prezentat confirmarea că deține tehnica necesară în temeiul unui contract de locațiune, încheiat cu compania Belogvi LLC. În partea ce ține de volumele de lucrări, grupul de lucru pentru achiziții a constatat că operatoul economic, prin scrisoarea sus menționată a rectificat devizul de cheltuieli, a prezentat partea tehnică a ofertei în conformitate cu caietul de sarcini, însă valoarea acesteia, potrivit devizului anexat, este mai mare cu 1 361 702,88 lei față de oferta inițială. Ulterior, la data de 23.10.2024, ofertantul a trimis un alt demers prin care menționează că oferta tehnică este corectată, însă aceasta nu duce la modificarea prețului total al ofertei, și solicită de a fi luate în considerație argumentările aduse. Grupul de lucru pentru achiziție a examinat toate clarificările prezentate de către ofertant în cadrul procedurii de achiziție publică și a constatat că în partea ce ține de erorile și omisiunile admise în caietul de sarcini sunt aplicabile prevederile pct. 133 și 134 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului 638/2020. Aceste norme prevăd că autoritatea contractantă are dreptul să considere oferta conformă dacă aceasta conține abateri neînsemnate de la prevederile documentației de atribuire, erori sau omiteri ce pot fi înlăturate fără a afecta esența acesteia. Totodată, normele citate supra stabilesc că prin abateri neînsemnate se consideră abaterile minore din oferta tehnică/financiară ce întrunesc cumulativ următoarele condiții: 1. reprezintă corectări ale unor abateri tehnice minore, iar o eventuală modificare a prețului total al ofertei, indusă de aceste corectări, nu schimbă clasamentul inițial al ofertanților; 2. cuantificarea teoretică în valoare monetară a respectivei abateri/omisiuni nu depășește 1% din prețul total al ofertei; 3. cuantificarea teoretică în valoare monetară a respectivei abateri/omisiuni nu depășește suma de 10 000 de lei din prețul total al ofertei. În aceste condiții, grupul de lucru pentru achiziții constată că abaterile de la volumele de lucrări, sunt cuantificate la suma de 1 361 702,88 lei, acestea depășind cu mult pragul stabilit în pct. 134 alin. (3) din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări. În concluzie, grupul de lucru constată că sunt incidente prevederile art. 69 alin. (6) lit. b) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, care statuează că grupul de lucru pentru achiziții va respinge oferta în cazul în care aceasta nu corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire. Astfel, grupul de lucru pentru achiziții respinge oferta SRL ”Avtomagistrali - Pivdeni International” SRL în asociere cu ”Avtomagistral Pivdeni” LLC. Operatorul economic S.R.L. MASTERDRUM, al doilea ofertant după preț, care a propus oferta în valoare de 37 964 800,59 (treizeci și șapte milioane nouă sute șaizeci și patru mii opt sute lei, 59 bani) lei fără TVA și 45 557 760,70 (patruzeci și cinci milioane cinci sute cincizeci și șapte mii șapte sute șaizeci lei, 70 bani) lei cu TVA corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea a prezentat toate actele conform cerințelor solicitate în anunțul de participare. Totodată, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin. (8) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanția de bună execuție în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”. Totodată, conform art. 67, alin. (2) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, în scopul asigurării continuității procedurii de achiziție publică, Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor” solicită prelungirea termenului de valabilitate al ofertei și al garanției pentru ofertă cu 15 (cincisprezece) zile.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări