1
Perioada de actualizare
de la 03.09.2024 13:48
până la 16.09.2024 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.09.2024 14:00
până la 24.09.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 45 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 sept 2024, 13:48 - 16 sept 2024, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 sept 2024, 14:00 - 24 sept 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform anexei nr. 22
Livrarea,descărcarea, instalarea și testarea utilajului, se face din contul agentului economic.
Garanţie: cel puţin 2 ani
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marian Elena Iațcu Rodica
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
3 sept 2024, 13:21
Data ultimilor modificări
3 sept 2024, 13:48
Valoarea estimată (fără TVA)
45 000 MDL
Achizitii.md ID
21273661
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Durata contractului
1 oct 2024 13:25 - 31 dec 2024 13:48
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Uscator de rufe IET nr. 225 CPV: 39700000-9 - Aparate de uz casnic
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
-
3.09.24 13:48
anexele utilajului.pdf anexele utilajului.pdf
Documentele la ofertă
-
3.09.24 13:48
docum. standart.docx
Documentele la ofertă
-
3.09.24 13:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

COMPANIA SUCCESULUI

Preţul ofertei: 92 515,93 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări