1
Perioada de actualizare
de la 09.08.2024 18:10
până la 07.09.2024 18:09
2
Propunerea ofertelor
de la 07.09.2024 18:09
până la 23.09.2024 18:07
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 183 944,45 MDL
Perioada clarificărilor: 9 aug 2024, 18:10 - 7 sept 2024, 18:09
Perioada de depunere a ofertelor: 7 sept 2024, 18:09 - 23 sept 2024, 18:07
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot nr. 3 Balon OTW 0.018" pentru angioplastie periferică
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
9 aug 2024, 18:07
Data ultimilor modificări
5 sept 2024, 18:09
Valoarea estimată (fără TVA)
183 944,45 MDL
Achizitii.md ID
21268077
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Durata contractului
1 oct 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 3 Balon OTW 0.018" pentru angioplastie periferică CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 70.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
9.08.24 18:10
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
9.08.24 18:10
model contract.docx
Documentele la ofertă
-
9.08.24 18:10
lista de distribuție_3.xlsx
Documentele la ofertă
-
15.08.24 14:48
formularele_repetat.xlsx
Documentele la ofertă
-
5.09.24 18:09
anunt de participare_mofi_05.09.signed.pdf anunt de participare_mofi_05.09.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
5.09.24 18:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CAVATEH M SRL

Preţul ofertei: 121 522,80 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări