1
Perioada de actualizare
de la 01.08.2024 15:50
până la 17.08.2024 08:11
2
Propunerea ofertelor
de la 17.08.2024 08:11
până la 26.08.2024 07:11
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 729 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 aug 2024, 15:50 - 17 aug 2024, 8:11
Perioada de depunere a ofertelor: 17 aug 2024, 8:11 - 26 aug 2024, 7:11
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
1 aug 2024, 15:17
Data ultimilor modificări
5 aug 2024, 12:28
Valoarea estimată (fără TVA)
2 729 000 MDL
Achizitii.md ID
21265315
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
2 sept 2024 15:46 - 2 dec 2024 15:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de executare a marcajului orizontal pe drumurile publice naționale amplasate teritorial în zona de sud al republicii, Lotul II CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini centru lotul 1.docx
Documentele la ofertă
-
1.08.24 15:50
documentația lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
-
1.08.24 15:50
caiet de sarcini nord lotul 2.docx
Documentele la ofertă
-
1.08.24 15:50
caiet de sarcini centru lotul 2.docx
Documentele la ofertă
-
1.08.24 15:50
anunț participare marcaj.pdf anunț participare marcaj.pdf
Documentele la ofertă
-
1.08.24 15:50
caiet de sarcini nord lotul 1.docx
Documentele la ofertă
-
1.08.24 15:50
caiet de sarcini sud lotul 1.docx
Documentele la ofertă
-
1.08.24 15:50
caiet de sarcini sud lotul 2.docx
Documentele la ofertă
-
1.08.24 15:50
contract antrepriză.docx
Documentele la ofertă
-
1.08.24 15:50
duae marcaj.doc
Documentele la ofertă
-
1.08.24 15:50
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC”DROMAS-CONS”S.R.L.

Preţul ofertei: 1 869 818,72 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

S.C. NELEDIMPEX S.R.L.

Preţul ofertei: 2 228 032,81 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1722514728285 din 19.09.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației deschise nr. ocds-b3wdp1-MD-1722514728285, ce vizează achiziționarea ,, Lucrărilor de executare a marcajului orizontal pe drumurile publice naționale amplasate teritorial în zonele de nord, centru și sud ale republicii, conform loturilor”, aducem la cunoștință următoarele: Ofertele au fost evaluate în conformitate cu cerințele specificate în anunțul de participare și a volumelor de lucrări specificate în caietul de sarcini. În procesul de evaluare a ofertelor, în conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4) și art. 70 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă a solicitat clarificări unor ofertanți. Oferta prezentată de către S.C. ”DROMAS-CONS” S.R.L. a fost respinsă în temeiul art. 17 alin. (5) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice. Ofertele au fost evaluate pentru fiecare lot în parte, drept rezultat au fost desemnate căștigătoare următoarele oferte: 1. Lucrări de executare a marcajului orizontal pe drumurile publice naționale amplasate teritorial în zona de nord al republicii, Lotul I - SC ,,Neledimpex” SRL cu oferta în valoare de 5562464,24 Lei MD; 2. Lucrări de executare a marcajului orizontal pe drumurile publice naționale amplasate teritorial în zona de nord al republicii, Lotul II - SA ”Drumuri Briceni” cu oferta în valoare de 7394861,00 Lei MD; 3. Lucrări de executare a marcajului orizontal pe drumurile publice naționale amplasate teritorial în zona de centru al republicii, Lotul I - SRL ”Rutador” cu oferta în valoare de 12708904,65 Lei MD; 4. Lucrări de executare a marcajului orizontal pe drumurile publice naționale amplasate teritorial în zona de centru al republicii, Lotul II - SC ,,Neledimpex” SRL cu oferta în valoare de 3715867,89 Lei MD; 5. Lucrări de executare a marcajului orizontal pe drumurile publice naționale amplasate teritorial în zona de sud al republicii, Lotul I - SC ,,Neledimpex” SRL cu oferta în valoare de 2223646,93 Lei MD; 6. Lucrări de executare a marcajului orizontal pe drumurile publice naționale amplasate teritorial în zona de sud al republicii, Lotul II - SC ,,Neledimpex” SRL cu oferta în valoare de 2228032,81 Lei MD. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertelor s-a constatat că operatorii economici desemnați câștigători au elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorii economici desemnați câştigători au dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractele de antrepriză vor fi semnate cu ofertanții câştigători în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin. (8) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la momentul semnării contractului, garanția de bună execuție în cuantum de 5% din valoarea contractului în conformitate cu cerințele documentației de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertanții desemnați câștigători vor prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări