Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21264813
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 101 682 MDL
Perioada clarificărilor:
31 iul 2024, 15:47 - 12 aug 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
12 aug 2024, 11:00 - 21 aug 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Conform temei de proiectare
Informația despre anulare
Motivul anulării
În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1722429190977 din 29.08.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1722429190977 din 21.08.2024, ce vizează achiziționarea serviciilor de proiectare privind elaborarea raportului de expertiză tehnică și elaborarea soluțiilor de proiect pentru reparația capitală a podului de șosea poziționat pe drumul public G135 Ceadîr-Lunga–Congaz–Dimitrovca–G131, km 4,790, vă comunicăm următoarele.
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preț fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câștigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire.
Oferta operatorului economic F.Ș.P. “Universinj” S.R.L. cu prețul de 1 361 796,00 lei (un milion trei sute șaizeci și una de mii șapte sute nouăzeci și șase lei, 00 bani) fără TVA și 1 634 155,20 lei (un milion șase sute treizeci și patru de mii o sută cincizeci și cinci lei, 20 bani) inclusiv TVA, nu poate fi acceptată deoarece depășește cu 23,61 % valoarea estimată a procedurii de ahiziție, depășind astfel și valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice și se respinge ca fiind neconformă.
Ținând cont de prevederile art.7 lit. (a) al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015, “Utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităților contractante” dar și a art. 71 alin.1 lit (d) și alin.(3) al Legii pre citate, potrivit cărora ”Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică (...) Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligație a autorității contractante faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepția returnării garanției pentru ofertă şi a garanției de bună execuție a contractului”, grupul de lucru a decis anularea procedurii de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1722429190977 din 21.08.2024.
Din aceste considerente, informăm că garanția pentru ofertă va fi returnată operatorului economic în conformitate cu prevederile legale.
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preț fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câștigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire.
Oferta operatorului economic F.Ș.P. “Universinj” S.R.L. cu prețul de 1 361 796,00 lei (un milion trei sute șaizeci și una de mii șapte sute nouăzeci și șase lei, 00 bani) fără TVA și 1 634 155,20 lei (un milion șase sute treizeci și patru de mii o sută cincizeci și cinci lei, 20 bani) inclusiv TVA, nu poate fi acceptată deoarece depășește cu 23,61 % valoarea estimată a procedurii de ahiziție, depășind astfel și valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice și se respinge ca fiind neconformă.
Ținând cont de prevederile art.7 lit. (a) al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015, “Utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităților contractante” dar și a art. 71 alin.1 lit (d) și alin.(3) al Legii pre citate, potrivit cărora ”Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică (...) Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligație a autorității contractante faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepția returnării garanției pentru ofertă şi a garanției de bună execuție a contractului”, grupul de lucru a decis anularea procedurii de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1722429190977 din 21.08.2024.
Din aceste considerente, informăm că garanția pentru ofertă va fi returnată operatorului economic în conformitate cu prevederile legale.
Data anulării
2 dec 2024, 13:46
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
31 iul 2024, 15:47
Data ultimilor modificări
2 dec 2024, 13:47
Achizitii.md ID
21264813
MTender ID
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK