Achiziţie publică
21262212
Lotul 6
1
Perioada de actualizare
de la 24.07.2024 14:39
până la 06.08.2024 09:00
până la 06.08.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.08.2024 09:00
până la 20.08.2024 09:00
până la 20.08.2024 09:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
13 400 MDL
Perioada clarificărilor:
24 iul 2024, 14:39 - 6 aug 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
6 aug 2024, 9:00 - 20 aug 2024, 9:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lotul 6
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 iul 2024, 14:23
Data ultimilor modificări
24 iul 2024, 14:39
Valoarea estimată (fără TVA)
13 400 MDL
Achizitii.md ID
21262212
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Durata contractului
22 aug 2024 14:25 - 31 dec 2024 14:38
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cric pneumo-hidraulic
CPV: 44500000-5 - Scule, lacăte, chei, balamale, dispozitive de fixare, lanţuri şi resorturi
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.semnat.pdf
documentația standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
24.07.24 14:39
anunț de participare.semnat.pdf
anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
24.07.24 14:39
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK