1
Perioada de actualizare
de la 01.07.2024 13:45
până la 18.07.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.07.2024 11:00
până la 22.07.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 185 500 MDL
Perioada clarificărilor: 1 iul 2024, 13:45 - 18 iul 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 iul 2024, 11:00 - 22 iul 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
1 iul 2024, 13:16
Data ultimilor modificări
1 iul 2024, 13:45
Valoarea estimată (fără TVA)
5 185 500 MDL
Achizitii.md ID
21245895
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
31 iul 2024 13:44 - 30 sept 2024 13:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de amenajare a straturilor bituminoase subțiri executate la rece de tip Slurry Seal pe drumul republican R20 Orhei-Rezina-Ribnita, km 11+550 - 16+250 (4 700 m.l.) CPV: 45233141-9 - Lucrări de întreţinere a drumurilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini r20.docx
Documentele la ofertă
-
1.07.24 13:45
documentația lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
-
1.07.24 13:45
contract antrepriză.docx
Documentele la ofertă
-
1.07.24 13:45
duae slarysil r20.doc
Documentele la ofertă
-
1.07.24 13:45
Documentele lotului
caiet de sarcini r20.docx
-
1.07.24 13:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Primaterax-nord

Preţul ofertei: 5 013 187,54 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ROBRICONS

Preţul ofertei: 5 424 690,13 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor” ocds-b3wdp1-MD-1719829026631 din 07.08.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice ocds-b3wdp1-MD-1719829026631 din 22.06.2024, ce vizează achiziționarea ,,Lucrărilor de amenajare a straturilor bituminoase subțiri executate la rece de tip Slurry Seal pe drumul republican R20 Orhei-Rezina-Ribnita, km 11+550 - 16+250 (4 700 m.l.)”, Vă comunicăm următoarele: Operatorul economic S.C.„Primaterax-Nord” S.R.L. – clasat pe locul întâi după preț, a propus oferta în valoare de 5 013 187,54 (cinci milioane treisprezece mii una sută optzeci și șapte mii, 54 bani) lei fără TVA și 6 015 825,05 (șase milioane cincisprezece mii opt sute douăzeci și cinci lei, 05 bani), lei inclusiv TVA. În urma evaluării documentelor ofertei și a răspunsurilor la clarificările solicitate ofertantului S.C.„Primaterax-Nord” S.R.L. prin demersul nr. 04-02/3734 din 01.08.2024, grupul de lucru a decis respingerea ofertei în temeiul art. 69, alin 6), lit. (a) și (b) al Legii privind achizițiile publice nr. 131/2015: „Autoritatea contractantă nu acceptă oferta în cazul în care ofertantul nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție” și ,,oferta nu corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire”. Menționăm că ofertantul “Primaterax-Nord” S.R.L. nu a dat dovadă de experiență similară obiectului licitat, ceia ce este o cerință obligatorie conform pct. 16 subpct. 8/9 din Anunțul de participare. Lucrările similare pentru această licitație fiind lucrările specializate de aplicare a straturilor bituminoase subțiri executate în conformitate SM SR EN 12273:2010 Straturi Bituminoase Turnate la Rece și conform CP D.02.28:2023 Normativ privind execuția straturilor bituminoase foarte subțiri la rece. Ponderea lucrărilor specializate de aplicare a straturilor bituminoase subțiri constituie peste 70 % din valoarea lucrărilor. “Primaterax-Nord” S.R.L. nu a prezentat dovada deținerii la moment a utilajului necesar pentru lucrările specializate de producere și aplicare a straturilor bituminoase subțiri, informând doar autoritatea contractantă prin scrisoarea de clarificare nr. 149 din 06.08.2024 că întreprinderea a procurat utilaj Schafer, tip SMS 12000, serie 8037806, nr. 1500, anul fabricării 2015 care este în proces de livrare din România în Republica Moldova și va fi livrat în decurs de 15 zile lucrătoare. Totodată, în anexa nr. 14 Declarație privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului, ofertantul indică că Repartizorul de mixturi bituminoase și Mixerul repartizor de amestec mineral turnat sunt luate în arendă, neprezentând însă un contract de locațiune în acest sens.. În urma solicitării prezentării documentelor confirmative care ar demonstra certificarea materialului slurry seal, “Primaterax-Nord” S.R.L. informează că entitatea se află în procesul de certificare, urmând să obțină certificatul de conformitate până la darea în exploatare a obiectelor procedurii în cauză. Însă, în conformitate cu prevederile art.24, li.g, al Legii nr.721/1996 privind calitatea în construcții, executanții lucrărilor au obligația de utilizare în execuţia lucrărilor numai a produselor şi procedeelor prevăzute în proiect, certificate sau pentru care există agremente tehnice, care conduc la realizarea exigenţelor esenţiale, precum şi gestionarea probelor-martor; înlocuirea produselor şi procedeelor prevăzute în proiect cu altele care îndeplinesc condiţiile precizate numai pe baza soluţiilor stabilite de proiectanţi cu acordul investitorului, respectiv deducem că produsul trebuie să fie certificat nu la darea în exploatare a lucrărilor, ci la momentul punerii în operă. Operatorul economic S.R.L. ,,Robricons”, al doilea ofertant după preț, care a propus oferta în valoare de 5 424 690,13 (cinci milioane patru sute douăzeci și patru mii șase sute nouăzeci lei, 13 bani) lei fără TVA și 6 509 628,16 (șase milioane cinci sute nouă mii șase sute douăzeci și opt lei, 16 bani) lei cu TVA corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară, de asemenea a prezentat toate actele conform cerințelor solicitate în anunțul de participare. Totodată, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin. (8) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanția de bună execuție în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări