1
Perioada de actualizare
de la 14.06.2024 23:20
până la 20.06.2024 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.06.2024 14:00
până la 26.06.2024 23:00
3
Licitaţie
de la 27.06.2024 15:00
până la 27.06.2024 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 iun 2024, 23:20 - 20 iun 2024, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 iun 2024, 14:00 - 26 iun 2024, 23:00
Începutul licitației: 27 iun 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

PETRIS SI SAVURA
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7710, MOLDOVA, Căuşeni, s.Baimaclia (r-l Căuşeni), r.Causeni s.Baimaclia str D.Cantimir
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adrian Cojocaru
Telefonul de contact
78207250
Datele achizitiei
Data publicării
14 iun 2024, 23:15
Data ultimilor modificări
14 iun 2024, 23:21
Valoarea estimată (fără TVA)
300 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
300 MDL
Achizitii.md ID
21238639
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7710, MOLDOVA, Căuşeni, s.Baimaclia (r-l Căuşeni), r.Causeni s.Baimaclia str D.Cantimir
Durata contractului
28 iun 2024 18:00 - 30 dec 2024 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
PETRIS SI SAVURA CPV: 44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare pietris.semnat.pdf anunt de participare pietris.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
14.06.24 23:20
docum standart petris.semnat.pdf docum standart petris.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia Standart
14.06.24 23:20
duae pietris 2024.semnat.pdf duae pietris 2024.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
14.06.24 23:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"SavTrans Prim"

Preţul ofertei: 328 150 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor solicitate in Documentatia Standart
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MEDALMIR

Preţul ofertei: 328 400 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări