1
Perioada de actualizare
de la 30.04.2024 13:38
până la 08.05.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.05.2024 09:00
până la 13.05.2024 14:00
3
Licitaţie
14.05.2024 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 564 394 MDL
Perioada clarificărilor: 30 apr 2024, 13:38 - 8 mai 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 mai 2024, 9:00 - 13 mai 2024, 14:00
Începutul licitației: 14 mai 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de reparaţia încăperilor la IMSP CS Fălești, orașul Fălești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5901, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, or.Făleşti, str.Ştefan cel Mare-36
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
LARISA BAZILEVSCHI
Telefonul de contact
0-259-2-50-43, 0-78825043
Datele achizitiei
Data publicării
30 apr 2024, 13:07
Data ultimilor modificări
1 mai 2024, 15:45
Valoarea estimată (fără TVA)
564 394 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 643,94 MDL
Achizitii.md ID
21223118
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-5901, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, or.Făleşti, str.Ştefan cel Mare-36
Durata contractului
15 mai 2024 13:35 - 30 dec 2024 13:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparaţia încăperilor la IMSP CS Fălești, orașul Fălești Lucrări de reparaţia încăperilor la IMSP CS Fălești, orașul Fălești Lucrări de reparaţia încăperilor la IMSP CS Fălești, orașul Fălești Lucrări de reparaţia încăperilor la IMSP CS Fălești, orașul Fălești Lucrări de reparaţia încăperilor la IMSP CS Fălești, orașul Fălești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt.pdf anunt.pdf
tenderNotice
-
30.04.24 13:38
2. duae.doc
Documentele la ofertă
-
30.04.24 13:38
4. ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
30.04.24 13:38
Documentele lotului
anunt.pdf
-
30.04.24 13:38
2. duae.doc
-
30.04.24 13:38
4. ds_lucrari.docx
-
30.04.24 13:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL DANIGASING

Preţul ofertei: 400 741,56 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Unicul ofertant
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări