Achiziţie publică
21220452
Lotul 4 „Servicii de consultanță și formare profesională”
1
Perioada de actualizare
de la 24.04.2024 10:43
până la 25.04.2024 12:00
până la 25.04.2024 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.04.2024 12:00
până la 29.04.2024 10:00
până la 29.04.2024 10:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
31 200 MDL
Perioada clarificărilor:
24 apr 2024, 10:43 - 25 apr 2024, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
25 apr 2024, 12:00 - 29 apr 2024, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Scopul consultanței
Dezvoltarea, în comun cu reprezentanții ANP și GIZ Moldova, a unei foi de parcurs pentru replicarea rezultatelor din cardul Proiectului ”Consolidarea capacităților Administrației Naționale a Penitenciarelor în facilitarea integrării socio-profesionale a persoanelor aflate în detenție şi post-detenţie” la nivel de întreg SAP.
Expertul urmează să furnizeze:
• Primul Draft (schiță de document) care urmează să fie ajustat în comun cu reprezentanții ANP și GIZ Moldova;
• Varianta finală a documentului pregătită pentru aprobare de către echipa de proiect ANP;
• Prezentarea foii de parcurs în cadrul workshop-ului de totalizare, dar și eventual în cadrul altor întâlniri cu potențiali parteneri, finanțatori și factori de decizie.
Responsabilități specifice
• Realizarea evaluării datelor de intrare și a rezultatelor generale cu privire la Proiectul ”Consolidarea capacităților Administrației Naționale a Penitenciarelor în facilitarea integrării socio-profesionale a persoanelor aflate în detenție şi post-detenţie”;
• Proiectarea foii de parcurs prin considerarea procedurilor și recomandărilor prestabilite de către standardele și politicile naționale și internaționale, precum și de aderare la convențiile și tratatele internaționale la care Republica Moldova este parte;
• Asumarea responsabilității față de corectitudinea datelor scrise/ furnizate.
Rezultatele așteptate
• Produsul final (foaia de parcurs) va trebui să conțină următoarele: rezultate și lecții învățate din Proiectul ”Consolidarea capacităților Administrației Naționale a Penitenciarelor în facilitarea integrării socio-profesionale a persoanelor aflate în detenție şi post-detenţie”: Strategii de replicare a bunelor practici în cadrul SAP și proiectarea pe un termen cuprins între 3-5 ani a activităților recomandate.
• Agrearea conținutului foii de parcurs cu echipa de proiect ANP și GIZ Moldova;
• Prezentarea foii de parcurs în cadrul evenimentului de totalizare a Proiectului și în cadrul ședințelor extinse cu autoritățile publice și/sau alte instituții interesate. Foaia de parcurs va fi elaborată în format text/ grafice/ tabele și imagini, font – Times New Roman 12, distanța între rânduri -1.15, cu marginile: sus 2,0 cm, jos 2,0 cm, stânga 2,5 cm, dreapta 1,5 cm. Volum pagini în limita 12-17 pag. format A4. Toate paginile vor fi numerotate.
• Elaborarea și promovarea unui document strategic intern în cadrul SAP.
• Toate serviciile vor fi prestate în limba română.
Referințe și aspecte legale destinate activității consultantului/ expertului
Pe parcursul prestării serviciilor de consultanță, considerăm oportună luarea în considerație și implementarea cerințelor și recomandărilor conținute în actele normativ-legislative din domeniu și specificul SAP.
Dezvoltarea, în comun cu reprezentanții ANP și GIZ Moldova, a unei foi de parcurs pentru replicarea rezultatelor din cardul Proiectului ”Consolidarea capacităților Administrației Naționale a Penitenciarelor în facilitarea integrării socio-profesionale a persoanelor aflate în detenție şi post-detenţie” la nivel de întreg SAP.
Expertul urmează să furnizeze:
• Primul Draft (schiță de document) care urmează să fie ajustat în comun cu reprezentanții ANP și GIZ Moldova;
• Varianta finală a documentului pregătită pentru aprobare de către echipa de proiect ANP;
• Prezentarea foii de parcurs în cadrul workshop-ului de totalizare, dar și eventual în cadrul altor întâlniri cu potențiali parteneri, finanțatori și factori de decizie.
Responsabilități specifice
• Realizarea evaluării datelor de intrare și a rezultatelor generale cu privire la Proiectul ”Consolidarea capacităților Administrației Naționale a Penitenciarelor în facilitarea integrării socio-profesionale a persoanelor aflate în detenție şi post-detenţie”;
• Proiectarea foii de parcurs prin considerarea procedurilor și recomandărilor prestabilite de către standardele și politicile naționale și internaționale, precum și de aderare la convențiile și tratatele internaționale la care Republica Moldova este parte;
• Asumarea responsabilității față de corectitudinea datelor scrise/ furnizate.
Rezultatele așteptate
• Produsul final (foaia de parcurs) va trebui să conțină următoarele: rezultate și lecții învățate din Proiectul ”Consolidarea capacităților Administrației Naționale a Penitenciarelor în facilitarea integrării socio-profesionale a persoanelor aflate în detenție şi post-detenţie”: Strategii de replicare a bunelor practici în cadrul SAP și proiectarea pe un termen cuprins între 3-5 ani a activităților recomandate.
• Agrearea conținutului foii de parcurs cu echipa de proiect ANP și GIZ Moldova;
• Prezentarea foii de parcurs în cadrul evenimentului de totalizare a Proiectului și în cadrul ședințelor extinse cu autoritățile publice și/sau alte instituții interesate. Foaia de parcurs va fi elaborată în format text/ grafice/ tabele și imagini, font – Times New Roman 12, distanța între rânduri -1.15, cu marginile: sus 2,0 cm, jos 2,0 cm, stânga 2,5 cm, dreapta 1,5 cm. Volum pagini în limita 12-17 pag. format A4. Toate paginile vor fi numerotate.
• Elaborarea și promovarea unui document strategic intern în cadrul SAP.
• Toate serviciile vor fi prestate în limba română.
Referințe și aspecte legale destinate activității consultantului/ expertului
Pe parcursul prestării serviciilor de consultanță, considerăm oportună luarea în considerație și implementarea cerințelor și recomandărilor conținute în actele normativ-legislative din domeniu și specificul SAP.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 apr 2024, 10:37
Data ultimilor modificări
24 apr 2024, 10:43
Valoarea estimată (fără TVA)
31 200 MDL
Achizitii.md ID
21220452
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Durata contractului
1 mai 2024 11:33 - 31 dec 2024 11:36
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de consultanță și formare profesională
CPV: 73200000-4 - Servicii de consultanţă în cercetare şi în dezvoltare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare servicii de consultanță profesională cota tva 0 repetat 3.docx
Documentele la ofertă
-
24.04.24 10:43
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.
2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Asociația Obștească ”Didactica Aplicată”
Preţul ofertei:
31 100 MDL
Statut:
Învingător
OE întrunește cerințele solicitate de către AC.
02.05.24 16:03
Motivul: OE întrunește cerințele solicitate de către AC.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
25.04.24 14:56
Data deschiderii:
29.04.24 10:00
certificat de înregistrare.semnat.pdf
certificat de înregistrare.semnat.pdf
ID: 378a7e3e-c2a2-4bcd-aa00-3b1278c91e4e
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
25.04.24 14:56
Data deschiderii:
29.04.24 10:00
certificat formare de formatori.semnat.pdf
certificat formare de formatori.semnat.pdf
ID: 39d396fa-52f6-4b29-96ea-90c3a1be9403
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
25.04.24 14:56
Data deschiderii:
29.04.24 10:00
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
25.04.24 14:56
Data deschiderii:
29.04.24 10:00
certificat de atribuire a contului ao didactica aplicata.semnat.pdf
certificat de atribuire a contului ao didactica aplicata.semnat.pdf
ID: 51d273a0-d4a9-4de0-b516-857e1f2312ae
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
25.04.24 14:56
Data deschiderii:
29.04.24 10:00
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
25.04.24 14:56
Data deschiderii:
29.04.24 10:00
declarația de eligibilitate ao da.semnat.pdf
declarația de eligibilitate ao da.semnat.pdf
ID: 8119bdc4-32f1-4c8c-8b73-f2d23449649e
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
25.04.24 14:56
Data deschiderii:
29.04.24 10:00
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
25.04.24 14:56
Data deschiderii:
29.04.24 10:00
informații generale despre ofertant ao da.semnat.pdf
informații generale despre ofertant ao da.semnat.pdf
ID: b099db8d-1e57-4239-8fda-2ca677bc1eab
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
25.04.24 14:56
Data deschiderii:
29.04.24 10:00
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
25.04.24 14:56
Data deschiderii:
29.04.24 10:00
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
25.04.24 14:56
Data deschiderii:
29.04.24 10:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK