1
Perioada de actualizare
de la 18.04.2024 16:58
până la 29.04.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.04.2024 10:00
până la 08.05.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 110 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 apr 2024, 16:58 - 29 apr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 apr 2024, 10:00 - 8 mai 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Construcție modulară, sediu pentru salvamari, inclusiv instalarea
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sanda Elpujan
Telefonul de contact
022242501
Datele achizitiei
Data publicării
18 apr 2024, 16:56
Data ultimilor modificări
18 apr 2024, 16:58
Valoarea estimată (fără TVA)
2 110 000 MDL
Achizitii.md ID
21217571
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Durata contractului
14 mai 2024 16:58 - 31 dec 2024 16:58
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Construcție modulară, sediu pentru salvamari, inclusiv instalarea în Parcul Valea Trandafirilor CPV: 44400000-4 - Diverse produse fabricate şi articole conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Construcție modulară, sediu pentru salvamari, inclusiv instalarea în Parcul La Izvor CPV: 44400000-4 - Diverse produse fabricate şi articole conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
-
18.04.24 16:58
anunt participare.pdf anunt participare.pdf
Documentele la ofertă
-
18.04.24 16:58
documentația standard.pdf documentația standard.pdf
Documentele la ofertă
-
18.04.24 16:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

”EUROPROFLINE”

Preţul ofertei: 1 988 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări