1
Perioada de actualizare
de la 15.04.2024 16:34
până la 19.04.2024 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.04.2024 16:00
până la 23.04.2024 16:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 83 333 MDL
Perioada clarificărilor: 15 apr 2024, 16:34 - 19 apr 2024, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 apr 2024, 16:00 - 23 apr 2024, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de deservire tehnică și pornire a echipamentelor termice (cazane, convectoare) din imobilele subdiviziunilor din cadrul IMSP CNAMUP pentru perioada rece an. 2024-2025, conform caietului de sarcini

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Varnav nr.16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nina Pestereanu
Telefonul de contact
022025907
Datele achizitiei
Data publicării
15 apr 2024, 16:31
Data ultimilor modificări
23 apr 2024, 16:20
Achizitii.md ID
21213299
CPV
50700000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a instalaţiilor de construcţii
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
202404151632_Anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
15.04.24 16:34
202404151632_Documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
-
15.04.24 16:34
Anexa nr. 1 - Caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
Corectat
16.04.24 10:46
Servicii de deservire tehnică și pornire a echipamentelor termice (cazane, convectoare) din imobilele subdiviziunilor din cadrul IMSP CNAMUP pentru perioada rece an. 2024-2025
Data:
16 apr 2024, 10:14
Subiectul întrebării:
Anexa 22 lipseste
Întrebare:
In documentatia standard lipeste anexa 22 (specificatii de pret). Nu ati specificat cate sedii sunt si adresele exacte.
Răspuns (16 apr 2024, 10:25):
Buna ziua. La rubrica documente a fost atasata Anexa nr. 1 - Caiet de sarcini cu adresele si sediile, anexa 22 se regaseste in documentatia standard.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.