Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 2 523 176 MDL
Perioada clarificărilor: 4 apr 2024, 13:26 - 24 apr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 apr 2024, 10:00 - 7 mai 2024, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Temei de proiectare

Informația despre anulare
Motivul anulării
Oferta operatorului economic "Constant-Proiect" S.R.L. cu prețul de 2 894 839,00 lei (două milioane opt sute nouăzeci și patru de mii opt sute treizeci și nouă lei, 00 bani) fără TVA și 3 473 806,80 lei (trei milioane patru sute șaptezeci și trei de mii opt sute șase lei, 80 bani) inclusiv TVA, nu poate fi acceptată deoarece experiența similară prezentată conform formularelor Anexa 12, nu corespunde cerințelor înaintate față de obiectul ce urmează a fi atribuit și ulterior executat, dar și prevederilor art. 22 alin. (3) lit. (a) al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015, conform căruia operatorul economic urma să prezinte ,,lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Certificările de bună execuție indică beneficiarii, indiferent dacă aceştia sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfîrşit”.
Totodată, menționăm că lipsește cererea de participare conform formularelor, Anexa 7 din documentația standart, obligatorie.
Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligaţie a autorităţii contractante faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepţia returnării garanţiei pentru ofertă şi a garanţiei de bună execuţie a contractului.
Grupul de lucru a decis anularea procedurii de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1712226230951 din 07.05.2024.
Data anulării
14 iun 2024, 12:34
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Turcan
Telefonul de contact
79854555
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
4 apr 2024, 13:26
Data ultimilor modificări
14 iun 2024, 12:34
Achizitii.md ID
21199209
CPV
71320000-7 - Servicii de concepţie tehnică
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.