1
Perioada de actualizare
de la 25.03.2024 11:15
până la 26.03.2024 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.03.2024 12:00
până la 01.04.2024 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 10 500 MDL
Perioada clarificărilor: 25 mart 2024, 11:15 - 26 mart 2024, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 mart 2024, 12:00 - 1 apr 2024, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Black toner pentru Canon LBP 6020/HP LJ M1217
Black toner pentru Canon MF 4570dn
Black toner pentru HP Laser Jet Pro MFP M428fdn
Black toner pentru HP Laser Jet Pro MFP M428fdn

Black toner pentru Canon MF 4370dn

Black toner pentru pentru Canon MF 416dw

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022188688
Datele achizitiei
Data publicării
25 mart 2024, 11:00
Data ultimilor modificări
25 mart 2024, 11:15
Valoarea estimată (fără TVA)
10 500 MDL
Achizitii.md ID
21191573
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
8 apr 2024 11:05 - 30 dec 2024 11:13
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot. 3: Tonere și consumabile pentru fotocopiatoare: CPV: 30125120-8 - Toner pentru fotocopiatoare
Cantitatea: 41.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

PRINTERRA SHOP SRL

Preţul ofertei: 6 860,83 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Tonerelor și consumabilelor pentru fotocopiatoarele, Cod CPV 30125120-8, conform necesităților AGEPI pentru anul 2024. Până la termenul limită – data 01.04.2024, ora 12:00 au depus oferte:Pentru Lotul 3 au depus oferte 2 (doi) ofertanți, după cum urmează: - „PRINTERRA SHOP” SRL, cu propunerea financiară în sumă de 6860,83 de lei fără TVA; - „IMPRESSO-PRINT” SRL cu propunerea financiară în sumă de 6965,00 de lei fără TVA. Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate, s-au constatat următoarele: Ofertele prezentate de operatorii economici „PRINTERRA SHOP” SRL și „IMPRESSO-PRINT” SRL pentru Lotul 3: Tonere și consumabile pentru fotocopiatoare, corespund tuturor cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice solicitate prin Anunțul de participare. Propunerile financiare se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare în valoare de 10500,00 lei fără TVA). Datorii față de bugetul de stat nu sunt. Toate documentele solicitate au fost prezentate. Astfel, pentru Lotul 3, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică privind achiziționarea Tonerelor și consumabilelor pentru fotocopiatoare, operatorului economic „PRINTERRA SHOP” SRL cu propunerea financiară în sumă de 6860,83 de lei, fără TVA/8233,00 de lei cu TVA, oferta căruia întrunește toate cerințele de calificare, corespunde specificațiilor tehnice și are cel mai scăzut preț (în conformitate cu prevederile pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022).
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IMPRESO-PRINT SRL

Preţul ofertei: 6 965 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări