1
Perioada de actualizare
de la 22.03.2024 16:58
până la 27.03.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.03.2024 15:00
până la 01.04.2024 17:00
3
Licitaţie
de la 02.04.2024 15:37
până la 02.04.2024 15:46
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 39 100 EUR
Perioada clarificărilor: 22 mart 2024, 16:58 - 27 mart 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mart 2024, 15:00 - 1 apr 2024, 17:00
Începutul licitației: 2 apr 2024, 15:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lot nr. 3: Pungi LDPE în asortiment
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Bordianu
Telefonul de contact
+373 22 55-14-45, 060839944
Datele achizitiei
Data publicării
22 mart 2024, 16:47
Data ultimilor modificări
22 mart 2024, 16:58
Valoarea estimată (fără TVA)
39 100 EUR
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
391 EUR
Achizitii.md ID
21191173
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Durata contractului
8 apr 2024 16:52 - 29 apr 2025 16:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 3: Pungi LDPE în asortiment CPV: 18900000-8 - Articole de voiaj, şelărie, saci şi săculeţe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
formular ofertă. pungi pentru produse de panificație.docx
Criterii de eligibilitate
Oferta economica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și stampilată de către ofertant
22.03.24 16:58
anunt de participare. pungi pentru produse de panificatie.signed.pdf anunt de participare. pungi pentru produse de panificatie.signed.pdf
tenderNotice
Anuntul de participare ce contine conditiile de participare si atribuire a contractului
22.03.24 16:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Deoner Exim SRL

Preţul ofertei: 6 120 EUR
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Comecoteh

Preţul ofertei: 44 344,50 EUR
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări