1
Perioada de actualizare
de la 21.03.2024 16:54
până la 26.03.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.03.2024 09:00
până la 29.03.2024 10:00
3
Licitaţie
de la 01.04.2024 15:00
până la 01.04.2024 15:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 333 333,34 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mart 2024, 16:54 - 26 mart 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 mart 2024, 9:00 - 29 mart 2024, 10:00
Începutul licitației: 1 apr 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Materiale de reparaţii rutiere
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
026924198
Datele achizitiei
Data publicării
21 mart 2024, 16:46
Data ultimilor modificări
21 mart 2024, 16:54
Valoarea estimată (fără TVA)
333 333,34 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
666,67 MDL
Achizitii.md ID
21190429
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Durata contractului
1 apr 2024 16:52 - 31 dec 2024 16:52
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pietriș CPV: 44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Cantitatea: 825.0
Unități de măsură: Tona; tona metrica (1000 kg)
2)
Denumirea
Savură CPV: 44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Cantitatea: 380.0
Unități de măsură: Tona; tona metrica (1000 kg)
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-duae
21.03.24 16:54
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare
21.03.24 16:54
documentația standard.signed.pdf documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentația standard
21.03.24 16:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"SavTrans Prim"

Preţul ofertei: 320 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: în conformitate cu prevederile art. 7, art. 72, art. 74 din Legea nr. 131/2015, grupul de lucru a decis atribuirea contractului de achiziții publice privind achiziționarea ”Materiale de reparaţii rutiere” operatorului economic “SavTrans Prim” S.R.L.
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Arta Zidarului

Preţul ofertei: 321 000 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

MEDALMIR

Preţul ofertei: 332 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

EXMINUT

Preţul ofertei: 337 250 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări