Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 3 292 016,60 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mart 2024, 16:25 - 1 apr 2024, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 1 apr 2024, 10:30 - 12 apr 2024, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

LUCRARILOR DE RENOVARE ȘI MODERNIZARE SECȚIEI TERAPIE ȘI GERIATRIE

Informația despre anulare
Motivul anulării
În legătură cu constatarea unor erori și omisiuni în caietul de sarcini ,ulterior urmează întroducerea rectificărilor de rigoare pentru îmbunătățirea calității lucrării specific instituțiilor medicale . În același timp, menționăm că pentru procedura de achiziție anulată, IMSP Spitalul Raional Drochia va iniția o nouă procedură de achiziție publică repetata, după revizuirea specificațiilor tehnice a caietului de sarcini.
Data anulării
19 apr 2024, 15:57
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5202, MOLDOVA, Drochia, or.Drochia, bul.Nicolae Testemitanu 2/3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Derbeniov
Telefonul de contact
+37322448
Datele achizitiei
Data publicării
21 mart 2024, 16:25
Data ultimilor modificări
19 apr 2024, 15:57
Achizitii.md ID
21190370
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
22 mart 2024, 11:01
Subiectul întrebării:
anunt
Întrebare:
Ca de obicei, institutiile statului de la NORD fac abuz de serviciu(ca sa nu ne exprimam altfel). Va rugam sa adaugati in cerinte obligatorii, pe linga, disponibilitate de bani lichizi 1500000 lei, sau (LINIE CREDITARA).
Răspuns (22 mart 2024, 13:16):
Conform DOCUMENTAŢIEI STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări: "35. Autoritatea contractantă solicită oricărui ofertant să prezinte dovada din care să rezulte o formă de înregistrare în cazul persoanei juridice, capacitatea legală de a executa documentația de proiect și de a realiza lucrări, în conformitate cu prevederile legale din țara în care este stabilit. 36. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi: 1) realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct. 16 din anexa nr. 2, care nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii lucrărilor sau serviciilor; 2) lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%); 3) declarații bancare corespunzătoare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional; 4) situația financiară pentru perioada de gestiune anterioară, avizat şi înregistrat de organele competente, și orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul își poate dovedi capacitatea economico-financiară." Astfel nu este nici un abuz.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.