1
Perioada de actualizare
de la 22.03.2024 08:23
până la 27.03.2024 15:14
2
Propunerea ofertelor
de la 27.03.2024 15:14
până la 31.03.2024 15:14
3
Licitaţie
01.04.2024 13:55
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 27 400 MDL
Perioada clarificărilor: 22 mart 2024, 8:23 - 27 mart 2024, 15:14
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mart 2024, 15:14 - 31 mart 2024, 15:14
Începutul licitației: 1 apr 2024, 13:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Ambalat câte 32 rulou; Compoziție100% celuloză; Culoare albă;2 strat;H=90mm;
Din maculatură reciclată; Lungime de la 50 m..
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi 25b
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adelaida Nichiforova
Telefonul de contact
061076155
Datele achizitiei
Data publicării
21 mart 2024, 13:25
Data ultimilor modificări
25 mart 2024, 15:14
Valoarea estimată (fără TVA)
27 400 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
274 MDL
Achizitii.md ID
21190056
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi 25b
Durata contractului
15 apr 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie igienică CPV: 39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Cantitatea: 960.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Șervețele de Hîrtie „ZZ” pentru dispenser H3 CPV: 39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Cantitatea: 261.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Șervețele de hârtie de masă CPV: 39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Cantitatea: 125.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Șervețele de hârtie „Rulou” CPV: 39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Cantitatea: 150.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro.doc
Documentele la ofertă
-
22.03.24 08:23
ds_bunuri_servicii.docx
Documentele la ofertă
-
25.03.24 15:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL DENIADI

Preţul ofertei: 17 410,45 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări