1
Perioada de actualizare
de la 13.03.2024 13:35
până la 18.03.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.03.2024 11:00
până la 21.03.2024 14:00
3
Licitaţie
22.03.2024 14:33
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 100 MDL
Perioada clarificărilor: 13 mart 2024, 13:35 - 18 mart 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 mart 2024, 11:00 - 21 mart 2024, 14:00
Începutul licitației: 22 mart 2024, 14:33

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

4,2*15mm
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țaulean Igor
Telefonul de contact
+373/0231/58-708
Datele achizitiei
Data publicării
13 mart 2024, 12:39
Data ultimilor modificări
13 mart 2024, 13:35
Valoarea estimată (fără TVA)
100 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 MDL
Achizitii.md ID
21185271
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Durata contractului
1 apr 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul-41. Șurub autofilant CPV: 31600000-2 - Echipament electric
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Declarație - materiale si consumabile pentru deservirea rețelelor electrice a. 2024.docx
Documentele la ofertă
- Declarație - materiale si consumabile pentru deservirea rețelelor electrice a. 2024.docx
13.03.24 13:35
DUAE - materiale si consumabile pentru deservirea rețelelor electrice a. 2024.doc
Documentele la ofertă
- DUAE - materiale si consumabile pentru deservirea rețelelor electrice a. 2024.doc
13.03.24 13:35
Documentația standard - materiale si consumabile pentru deservirea rețelelor electrice a. 2024.docx
Documentele la ofertă
- Documentația standard - materiale si consumabile pentru deservirea rețelelor electrice a. 2024.docx
13.03.24 13:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Salonica

Preţul ofertei: 200 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări