1
Perioada de actualizare
de la 13.03.2024 13:35
până la 18.03.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.03.2024 11:00
până la 21.03.2024 14:00
3
Licitaţie
22.03.2024 10:32
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 3 500 MDL
Perioada clarificărilor: 13 mart 2024, 13:35 - 18 mart 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 mart 2024, 11:00 - 21 mart 2024, 14:00
Începutul licitației: 22 mart 2024, 10:32

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1000V
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țaulean Igor
Telefonul de contact
+373/0231/58-708
Datele achizitiei
Data publicării
13 mart 2024, 12:39
Data ultimilor modificări
13 mart 2024, 13:35
Valoarea estimată (fără TVA)
3 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
35 MDL
Achizitii.md ID
21185271
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Durata contractului
1 apr 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul-28. Megaometru CPV: 31600000-2 - Echipament electric
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Declarație - materiale si consumabile pentru deservirea rețelelor electrice a. 2024.docx
Documentele la ofertă
- Declarație - materiale si consumabile pentru deservirea rețelelor electrice a. 2024.docx
13.03.24 13:35
DUAE - materiale si consumabile pentru deservirea rețelelor electrice a. 2024.doc
Documentele la ofertă
- DUAE - materiale si consumabile pentru deservirea rețelelor electrice a. 2024.doc
13.03.24 13:35
Documentația standard - materiale si consumabile pentru deservirea rețelelor electrice a. 2024.docx
Documentele la ofertă
- Documentația standard - materiale si consumabile pentru deservirea rețelelor electrice a. 2024.docx
13.03.24 13:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Salonica

Preţul ofertei: 6 800 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări