1
Perioada de actualizare
de la 27.02.2024 19:29
până la 05.03.2024 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.03.2024 16:00
până la 12.03.2024 22:00
3
Licitaţie
de la 13.03.2024 14:00
până la 13.03.2024 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 454 086 MDL
Perioada clarificărilor: 27 febr 2024, 19:29 - 5 mart 2024, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 mart 2024, 16:00 - 12 mart 2024, 22:00
Începutul licitației: 13 mart 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Amenajarea spatiilor verzi in preajma riului Cearga din localitatea s.Baimaclia , r. Causeni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7710, MOLDOVA, Căuşeni, s.Baimaclia (r-l Căuşeni), r.Causeni s.Baimaclia str D.Cantimir
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adrian Cojocaru
Telefonul de contact
78207250
Datele achizitiei
Data publicării
27 febr 2024, 19:20
Data ultimilor modificări
27 febr 2024, 19:29
Valoarea estimată (fără TVA)
454 086 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
454,09 MDL
Achizitii.md ID
21179093
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7710, MOLDOVA, Căuşeni, s.Baimaclia (r-l Căuşeni), r.Causeni s.Baimaclia str D.Cantimir
Durata contractului
18 mart 2024 18:00 - 30 dec 2024 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Amenajarea spatiilor verzi in preajma riului Cearga din localitatea s.Baimaclia , r. Causeni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
27.02.24 19:29
documentatia standart lucrari.docx
Documentele la ofertă
Documentatia Standart
27.02.24 19:29
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de Participare
27.02.24 19:29

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

lina_ ing srl

Preţul ofertei: 323 224,25 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RUVICONSTRUCT

Preţul ofertei: 332 704,19 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor solicitate in Documentatia Standart
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări