Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 545 500 MDL
Perioada clarificărilor: 27 febr 2024, 12:00 - 20 apr 2024, 14:12
Perioada de depunere a ofertelor: 20 apr 2024, 14:12 - 27 apr 2024, 14:12

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii/lucrări de mentenanță a sistemului video în zonele de agrement reabilitate

Informația despre anulare
Motivul anulării
În legătură cu inițierea procedurii de transmitere a unor obiective în administrarea altor entități publice, vor surveni modificări în caietul de sarcini.
Data anulării
18 apr 2024, 14:12
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 10
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Ionaș
Telefonul de contact
060688775
Datele achizitiei
Data publicării
27 febr 2024, 12:00
Data ultimilor modificări
18 apr 2024, 14:12
Achizitii.md ID
21178762
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
28 febr 2024, 14:17
Subiectul întrebării:
Echipament ?
Întrebare:
Afisati va rog lista echipamentului instalat,(model, producator, etc.)
Răspuns (4 mart 2024, 11:03):
Uniview IPC2124LR3-PF40 UNV 4MP Network Bullet Camera (4.0mm, 30m IR, PoE,H.265); IPC3614LR3-PF28-D Uniview 4MP Network IR Fixed Dome Camera; RV2124LE-ADF40KM-GIR Fixed Bullet Network Camera
Data:
1 mart 2024, 18:05
Subiectul întrebării:
Propunere tehnică
Întrebare:
Buna ziua ! Oferta prezentata de Pretura sect. Botanica nu este eleborata conform documentației discriptive lipseste caietul de sarcini completat conform prevederilor legale. La documentele de atribuire lipseste informatia utila precum harta amplasarii camerelor video(locul nemijlocit de dizlocare a camerelor).
Răspuns (4 mart 2024, 11:07):
Procedura în cauză este una din categoria de mentenanță și întreținere, și nu presupune elaborarea schemei și planului de amplasare. Adresele obiectivelor sunt indicate expres în Anunțul de participare. Ofertanții au posibilitatea să examineze amplasamentul conform adreselor indicate. Documentația de atribuire este perfectată în conformitate cu prevederile Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice. Informația tehnică și specificațiile necesare perfectării ofertei le găsiți în anexa nr. 22 și nr. 23.
Data:
4 mart 2024, 09:02
Subiectul întrebării:
Raspuns
Întrebare:
De ce nu se acorda nici un raspuns la clarificari?
Răspuns (4 mart 2024, 11:08):
Au fost oferite răspunsuri.
Data:
5 mart 2024, 08:10
Subiectul întrebării:
Adancimea arhivei
Întrebare:
Buna ziua,a veti specificat in punctul 10 asigurarea arhivei de 10 zile, 2 saptamani, o luna, puteti va rog concretiza care totusi este volumul necesar fara ca noi sa ghicim?
Răspuns (5 mart 2024, 10:02):
Concretizare - termen de asigurare a arhivei 14 zile.
Data:
5 mart 2024, 08:15
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini gresit
Întrebare:
Buna ziua, caietul de sarcini oferit de dumenavoastra este unul prea abstract si absolut ilogic, pe langa serviciul solicitat intentionat in favoarea unui anumit agent economic care deja a fost descoperit in achizitiile anterioare la alte preturi mai exista si urmatoarea greseala tehnica: Care este perioada contractului? Avem sfarsitul contractului 31 decembrie 2024 dar cand prestatorul urmeaza sa-si inceapa activitatea? Vorbim despre un serviciu lunar, trimestrial si cu cerinte zilnice, pentru un calcul corect agentul economic ar urma sa-si faca calculele de resurse necesare pentru a presta acest serviciu intr-un interval stabilit de timp. Puneti va rog durata fixa a contractului, de exemplu serviciile urmeaza a fi prestate in perioada 01.04.2024-31.12.2024 sau care o considerati dumenavoastra.
Răspuns (5 mart 2024, 10:56):
Perioada de referință pentru prestarea serviciului 01 aprilie - 31 decembrie 2024. Achitarea va fi efectuată lunar, după prestarea serviciului.
Data:
5 mart 2024, 19:50
Subiectul întrebării:
Cantitati
Întrebare:
Buna ziua, conform listei de cantitati de echipament( camere instalate) care din acestea sunt in posesia preturei Botanica? Ce echipament din cadrul sistemelor mai sunt in posesia preturei? Puncte de alimentare, comutatoare? Care este punctul de start al prestatorului, ne referim cu ce echipament urmeaza sa vina prestatorul si care este in posesia voastra?
Răspuns (18 apr 2024, 14:12):
În legătură cu inițierea procedurii de transmitere a unor obiective în administrarea altor entități publice, vor surveni modificări în caietul de sarcini.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.