1
Perioada de actualizare
de la 23.02.2024 12:09
până la 04.03.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.03.2024 10:00
până la 18.03.2024 10:00
3
Licitaţie
19.03.2024 09:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 84 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 febr 2024, 12:09 - 4 mart 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 mart 2024, 10:00 - 18 mart 2024, 10:00
Începutul licitației: 19 mart 2024, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Eficientizarea activității profesionale
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor privind prestarea serviciilor publice de calitate.

Dezvoltarea la participanți a abilităților de analiză și procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative, elaborarea de răspunsuri la petiții și adresări.
Dezvoltarea abilităţilor de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă, de aplicare a metodelor de determinare şi eficientizare a activităţilor.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
1) Dezvoltarea abilităților de analiză şi sinteză, procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative. Primirea şi examinarea petițiilor şi adresărilor ce țin de domeniul asigurărilor sociale de stat cu întocmirea răspunsurilor.
2) Metode de determinare şi eficientizare a activităţilor.
3) Gestionarea timpului la locul de muncă. Mobilizarea în condiții de efort maxim. Luarea deciziilor rapide cu cele mai optime soluții.
4) Lucru în echipă.
5) Prestarea serviciilor publice.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 24 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de conducere/execuție, personal contractual
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
127 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2023 – 2 grupe (51 participanţi).
Semestrul II, 2023 – 3 grupe (76 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.

6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Donici Serghei
Telefonul de contact
+37322257681
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
23 febr 2024, 12:09
Valoarea estimată (fără TVA)
84 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
840 MDL
Achizitii.md ID
21177282
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din caietul de sarcini
Durata contractului
25 mart 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul I tematica de instruire Eficientizarea activității profesionale CPV: 80500000-9 - Servicii de formare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard
23.02.24 12:09
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în Word
23.02.24 12:09
Caiet de sarcini instruire personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Caietul de sarcini
23.02.24 12:09
DUAE instruirea personalului 2024
Specificaţie tehnică
DUAE în Word
23.02.24 12:09
DUAE instruirea personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
DUAE
23.02.24 12:09
Anunț de participare LP instruire personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de Participare
23.02.24 12:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Universitatea de Stat din Moldova

Preţul ofertei: 82 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări