1
Perioada de actualizare
de la 09.02.2024 15:46
până la 13.02.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.02.2024 10:00
până la 19.02.2024 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 82 500 MDL
Perioada clarificărilor: 9 febr 2024, 15:46 - 13 febr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 febr 2024, 10:00 - 19 febr 2024, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform documentatiei de atribuire.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Varnav nr.16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nina Pestereanu
Telefonul de contact
022025907
Datele achizitiei
Data publicării
9 febr 2024, 15:40
Data ultimilor modificări
19 febr 2024, 13:21
Achizitii.md ID
21169195
CPV
50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
202402091544_Documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
-
9.02.24 15:46
202402091545_Anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
9.02.24 15:46
202402091544_Declaratie.doc
Documentele la ofertă
-
9.02.24 15:46
Servicii de reparații și montare tâmplărie din aluminiu și PVC cu geam termopan pentru imobilele din cadrul IMSP CNAMUP
Data:
12 febr 2024, 11:38
Subiectul întrebării:
Concretizare cerinte din anuntul de participare punctele 1.15 pana la punctul 1.21
Întrebare:
Buna ziua! In anuntul de participare de la punctele 1.15 pana la punctul 1.21 Reparare sau înlocuire ușă din aluminiu... etc etc ce aveti in vedere? daca nu poate fi reaparata atunci noi trebuie sa schimbam toata usa sau geamul, sau plasa ? D-stra intelegeti ca pentru a repara este necesara o anumita suma, iar pentru a schimba e nevoie de o suma de zeci de ori mai mare? Care sunt dimensiunile usilor, geamurilor, plaselor? Cum ati stabilit suma necesara? noi ce trebuie sa calculam? repararea sau inlocuirea lor? Dati va rog toate detaliile. Atunci cand ati facut caietul de sarcini si anuntul de participare, ati calculat cumva necesitatile, dar resesind din care criterii? Va multumim!
Răspuns (13 febr 2024, 09:58):
Buna ziua. La poz. 1. 15 si 1. 16 este clar scris inlocuire. la poz. 1.17 este indicat reparatie (este necesar inlocuire a pieselor conform kitului cu exceptia balamalelor care sunt in poz 1.10: ex. prelungitor inferior, transmisie colț, blocator basculant, tija spanioleta maner, foarfeca rabatare, etc.) la poz. 1.18, 1.19, 1.20, 1,21 - Reparatia - este definita ca un ansamblu de lucrări de refacere ( reparațiile de suprafață) a deteriorarilor și/sau de înlocuire a elementelor (profil PVC sau aluminiu, panoul termoizolator, profil bara si plasa, etc. Necesitatile sunt estimative - cota parte din suprafata totala e produselor exploatate. Dimensiunile sau cantitatile se stabilesc la fata locului. Lucrarea solicitata este reparatia si nu constructia sau confectia noua.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.