1
Perioada de actualizare
de la 26.01.2024 16:53
până la 05.02.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.02.2024 10:00
până la 13.02.2024 10:30
3
Licitaţie
de la 14.02.2024 11:00
până la 14.02.2024 14:14
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 436 966 MDL
Perioada clarificărilor: 26 ian 2024, 16:53 - 5 febr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 febr 2024, 10:00 - 13 febr 2024, 10:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de reîncărcare a cartușelor și reparație a imprimantelor

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Burlac
Telefonul de contact
022-26-46-48
Datele achizitiei
Data publicării
26 ian 2024, 16:53
Data ultimilor modificări
31 ian 2024, 12:10
Achizitii.md ID
21160637
CPV
50310000-1 - Repararea şi întreţinerea maşinilor de birou
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
26.01.24 16:53
anunt_de_participare realimentare cartuse modificat 31.01.24.docx
Documentele la ofertă
-
31.01.24 12:10
anexa la anunt de participare modificat 31.01.24.docx
Documentele la ofertă
-
31.01.24 12:10
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 modificat 31.01.24.docx
Documentele la ofertă
-
31.01.24 12:10
Lot 10 mun. Chișinău/Ialoveni/Strășeni/Criuleni/Dubăsari
Data:
27 ian 2024, 12:13
Subiectul întrebării:
Regenerare
Întrebare:
Nu este indicata cantitatea de cartuse pentru regenerare. Cum vom proceda in cazul cind cartusul va fi nevoie de reparat? Înțelegem că unii vor profita de acest fapt iar după semnarea contractului vor refuza regenerarea cartușului pe fapt că în contract nu este stipulat acest fapt. Ms
Răspuns (29 ian 2024, 10:03):
Bună ziua, grupul de lucru pentru achiziții a analizat întrebarea d-voastră și vă comunică următoarele: Specificația tehnică a fost modificată și s-a completat cu următorul text: ”După fiecare a 6-a reîncărcare se va efectua o regenerare a cartușului”. Vă mulțumim pentru întrebare. O zi bună.
Lot 10 mun. Chișinău/Ialoveni/Strășeni/Criuleni/Dubăsari
Data:
29 ian 2024, 10:22
Subiectul întrebării:
Cantitatea
Întrebare:
Nu este indicată cantitatea. Cum se va face regenerarea la 6 alimentare dacă în caietul de sarcini nu este indicată cantitatea adică evident că nu va fi nici oferta de preț pentru regenerare. Reiese că se va face doar alimentare? iar cartușele care vor fi necesar de regenerat chiar la 1 sau 2 alimentare deja rămîne problema Dvs?
Răspuns (30 ian 2024, 09:57):
Bună ziua, întrebarea d-voastră a fost examinată de către grupul de lucru pentru achiziții și vă anunțăm că au fost efectuate modificări în documentația de atribuire, pe care vă rugăm să o revedeți și să o analizați cu noile modificări în parte ce ține cantitatea serviciilor de regenerare a cartușelor și a serviciilor de reparație a imprimantelor. Oferta se va depune în conformitate cu Anunțul de participare modificat la data de 30.01.2024. De asemenea, a fost majorat termenul pentru perioada de actualizare și de depunere a ofertelor. Mulțumim pentru întrebare. O zi frumoasă.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.