Achiziţie publică
21158591
1.Servicii pază p/u Departamentul Clinic de Medicină Urgentă
1
Perioada de actualizare
de la 24.01.2024 12:25
până la 29.01.2024 09:30
până la 29.01.2024 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 29.01.2024 09:30
până la 06.02.2024 09:30
până la 06.02.2024 09:30
3
Licitaţie
de la 07.02.2024 14:00
până la 07.02.2024 14:09
până la 07.02.2024 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
385 000 MDL
Perioada clarificărilor:
24 ian 2024, 12:25 - 29 ian 2024, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor:
29 ian 2024, 9:30 - 6 febr 2024, 9:30
Începutul licitației:
7 febr 2024, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1.DATE GENERALE:
DENUMIREA OBIECTULUI: Paza fizică al Departamentului Clinic de Medicină Urgentă a IMSP IMU și paza tehnică la obiectele strategice enumerate în Anexa nr.1 al Caietului de sarcini. AMPLASAREA: mun.Chișinău, str.Toma Ciorbă, 1.
2.OBIECTUL CONTRACTULUI: Prestarea serviciilor de pază și protecție sigură a colaboratorilor Departamentului Clinic de Medicină Urgentă, iclusiv pază tehnică.
3. DESCRIEREA SERVICIULUI: Autoritatea contractanta intenţionează să achiziţioneze servicii pentru asigurarea securității resurselor umane şi a bunurilor materiale. Serviciile solicitate pot fi livrate de persoane juridice licenţiate care trebuie să corespundă tuturor condiţiilor de calificare.
4.TERMENUL,CONDIȚIILE DE LIVRARE A SERVICIILOR: Contractantul va asigura furnizarea de servicii de pază fizică a Departamentului Clinic de Medicină Urgentă și tehnică la obiectele strategice enumerate în Anexa nr.1 al Caietului de sarcini, de luni până duminică, 24/24 ore, din data semnării contractului - 31.12.2024.
5.CERINȚE OBLIGATORII PENTRU ACTIVITATEA DE PAZĂ ȘI PROTECȚIE:
Ofertantul: 1) Să deţină licenţă pentru desfăşurarea activităţii de pază, eliberată conform legislaţiei.; 2) Să funcţioneze potrivit legislaţiei în domeniu; 3) Să deţină polița de asigurare facultativă a răspunderii civile profesionale la domeniul pazei tehnice al obiectivelor; 4) Să deţină certificatul de acreditare al sistemuli de management al calităţii ISO 9001:2015 (la domeniul pazei tehnice şi fizice al obiectivelor); 5) Să dispună de cel puţin un echipaj de intervenţie localizat în apropierea obiectivului beneficiarului şi la maxim 3 minute ca timp de intervenţie; 6) Să doteze agenţii de pază cu: mijloace de comunicare (staţie emisie-recepţie sau telefoane mobile); uniformă de serviciu corespunzătoare anotimpului;
armament pentru autoapărare; baston de cauciuc; spray cu gaze iritant - lacrimogen; 7) Să asigure agenţilor de pază dotarea necesară a postului, uniformă de serviciu, legitimaţie-ecuson şi registre necesare postului. 6. AGENȚII DE PAZĂ: 1) Să deţină confirmarea legală de absolvire a cursurilor de instruire respective; 2) Să aibă vârsta între 25 şi 40 ani; 3) Să fie legal angajaţi la întreprinderea de pază;
7. OBLIGAȚII MINIMALE A OFERTANTULUI: a) Ofertantul are obligaţia să asigure prestarea serviciilor, să asigure securitatatea resurselor umane, materiale, echipamentele şi orice alte asemenea, fie de natură provizorie, fie definitivă cerute de şi pentru contract, în măsura în care necesitatea asigurării acestora este prevăzută de contractul respectiv; b) Ofertantul are obligaţia să asigure efectivul de agenţi de pază, stabilit de comun acord cu achizitorul cu respectarea prevederilor din planurile de pază, care vor fi anexate la contract; c) Ofertantul are obligaţia să întocmească împreună cu beneficiarul planurile de pază aferente; d) Ofertantul are obligaţia să pună la dispoziţia achizitorului, pentru executarea contractului, personal de specialitate instruit şi dotat corespunzător pentru serviciile prestate; e) Ofertantul are obligaţia să realizeze scopul de bază cu personalul specializat echipat în ţinută specifică şi să repartizeze agenţii potrivit planului de pază; f) Ofertantul are obligaţia să realizeze instruirea specifică a agenţilor de pază pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor de serviciu, să asigure dotarea acestora cu uniformă şi mijloace de pază, conform legislaţiei în vigoare; g) Ofertantul are obligaţia să garanteze păstrarea secretului profesional cu privire la datele legate de activitatea achizitorului; h) Ofertantul are obligaţia să comunice operativ situaţiile care pot conduce la slăbirea sistemului de pază şi înlesnirea sustragerii de bunuri, precum şi la măsurile ce trebuie întreprinse; i) Să asigure coordonarea-dispecerizarea activităţii; j) În funcţii de pe realitatea de pe teren, persoana cu funcţie de coordonare dispecerizare (şeful de tură) va face propuneri pentru îmbunătăţirea planurilor de pază, va decide repartizarea personalului de pază pe teritoriul obiectivului, precum şi sanciuni în cazul constatării de abateri; k) Dispeceratul va arhiva toate documentele produse în timpul activităţii zilnice de pază,permiţînd în orice moment accesul beneficiarului la informaţie; l) Ofertantul are obligaţia să informeze imediat achizitorul cu toate evenimentle produse în timpului serviciului de pază, precum şi măsurile luate; m) Intervenţia în cazuri de necesitate cu echipe specializate în cel mai scurt timp şi informarea după necesitatea organelor competente; n) Controlul posturilor de pază în mod inopinat; o) Ofertantul va lua măsuri împotriva angajaţilor săi pentru orice fapte de natură să influenţeze negativ îndeplinirea funcţiilor de serviciu; p) Ofertantul garantează că nici un agent de pază nu va părăsi postul şi că nu se va afla sub influenţa alcoolului sau stupefiantelor pe durata serviciului şi nici nu va aduce sau avea băuturi alcoolice asupra lui sau în încăperea postului, coştientizînd că aşa încălcări constituie încălcări grave a obligaţiunilor contractuale de către ofertant şi îndreptăţeşte beneficiarul la rezilierea unilaterală şi imediată a contractului; q) Ofertantul are obligaţia să permită beneficiarului controlul asupra modului în care îşi desfăşoară activitatea de pază cît şi la spaţiile în care agenţii de pază îşi depozitează bunurile personale, deasemnea, ofertantul se obligă să nu aducă prejudicii spaţiilor şi echipamentelor primite în folosinţă pentru agenţii de pază; r) Ofertantul răspunde pentru orice pagubă pe care o produce ca urmare a prestării necorespunzătoare a serviciului; s) Ofertantul va suporta contra valoarea eventualelor sustrageri sau degradări ale bunurilor beficiarului produse datorită neîndeplinirii ori îndeplinirii defectuase a obligaţiunilor agenţilor de pază; t) Ofertantul va instala din cont propriu componentele/consumabile necesare pentru asigurarea pazei tehnice; u) Persoana care urmează să îndeplinească atribuții de pază și protecție, cumulativ va interveni la cerere în alte secții din afara Departamentului Clinic de Medicină Urgentă,pentru soluționarea situațiilor de conflict. 8.ALTE CERINȚE IMPUSE OFERTANTULUI: Experiență în domeniu pazei și protecției de cel puțin 5 ani.
DENUMIREA OBIECTULUI: Paza fizică al Departamentului Clinic de Medicină Urgentă a IMSP IMU și paza tehnică la obiectele strategice enumerate în Anexa nr.1 al Caietului de sarcini. AMPLASAREA: mun.Chișinău, str.Toma Ciorbă, 1.
2.OBIECTUL CONTRACTULUI: Prestarea serviciilor de pază și protecție sigură a colaboratorilor Departamentului Clinic de Medicină Urgentă, iclusiv pază tehnică.
3. DESCRIEREA SERVICIULUI: Autoritatea contractanta intenţionează să achiziţioneze servicii pentru asigurarea securității resurselor umane şi a bunurilor materiale. Serviciile solicitate pot fi livrate de persoane juridice licenţiate care trebuie să corespundă tuturor condiţiilor de calificare.
4.TERMENUL,CONDIȚIILE DE LIVRARE A SERVICIILOR: Contractantul va asigura furnizarea de servicii de pază fizică a Departamentului Clinic de Medicină Urgentă și tehnică la obiectele strategice enumerate în Anexa nr.1 al Caietului de sarcini, de luni până duminică, 24/24 ore, din data semnării contractului - 31.12.2024.
5.CERINȚE OBLIGATORII PENTRU ACTIVITATEA DE PAZĂ ȘI PROTECȚIE:
Ofertantul: 1) Să deţină licenţă pentru desfăşurarea activităţii de pază, eliberată conform legislaţiei.; 2) Să funcţioneze potrivit legislaţiei în domeniu; 3) Să deţină polița de asigurare facultativă a răspunderii civile profesionale la domeniul pazei tehnice al obiectivelor; 4) Să deţină certificatul de acreditare al sistemuli de management al calităţii ISO 9001:2015 (la domeniul pazei tehnice şi fizice al obiectivelor); 5) Să dispună de cel puţin un echipaj de intervenţie localizat în apropierea obiectivului beneficiarului şi la maxim 3 minute ca timp de intervenţie; 6) Să doteze agenţii de pază cu: mijloace de comunicare (staţie emisie-recepţie sau telefoane mobile); uniformă de serviciu corespunzătoare anotimpului;
armament pentru autoapărare; baston de cauciuc; spray cu gaze iritant - lacrimogen; 7) Să asigure agenţilor de pază dotarea necesară a postului, uniformă de serviciu, legitimaţie-ecuson şi registre necesare postului. 6. AGENȚII DE PAZĂ: 1) Să deţină confirmarea legală de absolvire a cursurilor de instruire respective; 2) Să aibă vârsta între 25 şi 40 ani; 3) Să fie legal angajaţi la întreprinderea de pază;
7. OBLIGAȚII MINIMALE A OFERTANTULUI: a) Ofertantul are obligaţia să asigure prestarea serviciilor, să asigure securitatatea resurselor umane, materiale, echipamentele şi orice alte asemenea, fie de natură provizorie, fie definitivă cerute de şi pentru contract, în măsura în care necesitatea asigurării acestora este prevăzută de contractul respectiv; b) Ofertantul are obligaţia să asigure efectivul de agenţi de pază, stabilit de comun acord cu achizitorul cu respectarea prevederilor din planurile de pază, care vor fi anexate la contract; c) Ofertantul are obligaţia să întocmească împreună cu beneficiarul planurile de pază aferente; d) Ofertantul are obligaţia să pună la dispoziţia achizitorului, pentru executarea contractului, personal de specialitate instruit şi dotat corespunzător pentru serviciile prestate; e) Ofertantul are obligaţia să realizeze scopul de bază cu personalul specializat echipat în ţinută specifică şi să repartizeze agenţii potrivit planului de pază; f) Ofertantul are obligaţia să realizeze instruirea specifică a agenţilor de pază pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor de serviciu, să asigure dotarea acestora cu uniformă şi mijloace de pază, conform legislaţiei în vigoare; g) Ofertantul are obligaţia să garanteze păstrarea secretului profesional cu privire la datele legate de activitatea achizitorului; h) Ofertantul are obligaţia să comunice operativ situaţiile care pot conduce la slăbirea sistemului de pază şi înlesnirea sustragerii de bunuri, precum şi la măsurile ce trebuie întreprinse; i) Să asigure coordonarea-dispecerizarea activităţii; j) În funcţii de pe realitatea de pe teren, persoana cu funcţie de coordonare dispecerizare (şeful de tură) va face propuneri pentru îmbunătăţirea planurilor de pază, va decide repartizarea personalului de pază pe teritoriul obiectivului, precum şi sanciuni în cazul constatării de abateri; k) Dispeceratul va arhiva toate documentele produse în timpul activităţii zilnice de pază,permiţînd în orice moment accesul beneficiarului la informaţie; l) Ofertantul are obligaţia să informeze imediat achizitorul cu toate evenimentle produse în timpului serviciului de pază, precum şi măsurile luate; m) Intervenţia în cazuri de necesitate cu echipe specializate în cel mai scurt timp şi informarea după necesitatea organelor competente; n) Controlul posturilor de pază în mod inopinat; o) Ofertantul va lua măsuri împotriva angajaţilor săi pentru orice fapte de natură să influenţeze negativ îndeplinirea funcţiilor de serviciu; p) Ofertantul garantează că nici un agent de pază nu va părăsi postul şi că nu se va afla sub influenţa alcoolului sau stupefiantelor pe durata serviciului şi nici nu va aduce sau avea băuturi alcoolice asupra lui sau în încăperea postului, coştientizînd că aşa încălcări constituie încălcări grave a obligaţiunilor contractuale de către ofertant şi îndreptăţeşte beneficiarul la rezilierea unilaterală şi imediată a contractului; q) Ofertantul are obligaţia să permită beneficiarului controlul asupra modului în care îşi desfăşoară activitatea de pază cît şi la spaţiile în care agenţii de pază îşi depozitează bunurile personale, deasemnea, ofertantul se obligă să nu aducă prejudicii spaţiilor şi echipamentelor primite în folosinţă pentru agenţii de pază; r) Ofertantul răspunde pentru orice pagubă pe care o produce ca urmare a prestării necorespunzătoare a serviciului; s) Ofertantul va suporta contra valoarea eventualelor sustrageri sau degradări ale bunurilor beficiarului produse datorită neîndeplinirii ori îndeplinirii defectuase a obligaţiunilor agenţilor de pază; t) Ofertantul va instala din cont propriu componentele/consumabile necesare pentru asigurarea pazei tehnice; u) Persoana care urmează să îndeplinească atribuții de pază și protecție, cumulativ va interveni la cerere în alte secții din afara Departamentului Clinic de Medicină Urgentă,pentru soluționarea situațiilor de conflict. 8.ALTE CERINȚE IMPUSE OFERTANTULUI: Experiență în domeniu pazei și protecției de cel puțin 5 ani.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
24 ian 2024, 12:20
Data ultimilor modificări
24 ian 2024, 12:25
Valoarea estimată (fără TVA)
385 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 850 MDL
Achizitii.md ID
21158591
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
12 febr 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 11.0
Unități de măsură: Luna
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
5.anunt de participare 21158591.pdf
5.anunt de participare 21158591.pdf
Documentele la ofertă
-
24.01.24 12:25
3.caiet de sarcini_serv. paza 2024.pdf
3.caiet de sarcini_serv. paza 2024.pdf
Documentele la ofertă
-
24.01.24 12:25
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Detașamentul de Paza Paramilitara
Preţul ofertei:
496 650 MDL
Statut:
Anulat
Oferta este neconformă
12.02.24 13:58
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
12.scrisoare instiintare_anulare 21158591.pdf
ID: 50c8af65-dc99-495d-ae10-d6383b876037
Detalii privind anularea
12.02.24 13:58
Documentele depuse cu oferta
autorizatiesemnat.pdf
ID: 03b8e2d1-7291-4285-b31f-c25915893fad
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.24 09:58
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
declaratie-personasemnat.pdf
ID: 080fb48f-9dbf-46f1-8166-020264923fe4
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.24 09:58
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
declaratie-conditiisemnat.pdf
ID: 0e1b65ce-68c4-4dae-8b81-45bf1e7a5dee
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.24 09:58
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
extras-registrusemnat.pdf
ID: 14d4ca06-9cb5-4281-83a1-a0db0ca4e268
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.24 09:58
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
permisdelamaiculogotipsemnat.pdf
ID: 206b7e96-500a-47d2-b5a2-1118fcc1ada2
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.24 09:58
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
isosemnat.pdf
ID: 23485e7e-738a-4932-8de7-4722a1ea7ab2
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.24 09:58
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
certificat-bankarsemnat.pdf
ID: 3d39769a-70e7-4542-a9af-30a8759bcf9b
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.24 09:58
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
anexanr8semnat.pdf
ID: b001bc68-d298-4f1e-8740-638c8cde221b
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.24 09:58
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
anexanr23semnat.pdf
ID: e1b52a16-5059-48d8-8300-e97a67b0eeb1
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.24 09:58
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
auto-operativesemnat.pdf
ID: e998f0c9-1f77-4f0d-b2c7-06d75fb2025b
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.24 09:58
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
duaesemnat.pdf
ID: ea467fac-89d2-42ba-888b-b0a68ad0b3d6
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.24 09:58
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
anexanr22semnat.pdf
ID: f3c569a0-0e48-43d4-b74e-bbbc83b2fc45
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.24 09:58
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
declaratie-obligatoriesemnat.pdf
ID: f563c8b6-2034-45a3-b4dc-cc039fc77ac5
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.24 09:58
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
2
Denumirea participantului:
IS SERVICII PAZA A MAI
Preţul ofertei:
552 026,72 MDL
Statut:
Anulat
Oferta este neconformă
12.02.24 13:59
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
12.scrisoare instiintare_anulare 21158591.pdf
ID: 3c205523-7584-4a48-8dad-86dd20592a19
Detalii privind anularea
12.02.24 13:59
Documentele depuse cu oferta
duae dcmu 21158591.signed.pdf
duae dcmu 21158591.signed.pdf
ID: 1793f164-d6b7-418e-81c4-09ac706031cf
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.24 14:05
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
beneficiar efectiv dcmu.signed.pdf
beneficiar efectiv dcmu.signed.pdf
ID: 262064e1-aa4b-4e4b-9826-11ef4f536469
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.24 14:03
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
declaratie existenta personal.signed.pdf
declaratie existenta personal.signed.pdf
ID: 287ec29b-2522-45f4-a8fd-4a0254153bcf
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.24 14:04
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
certificate iso -2024 noi.signed.pdf
certificate iso -2024 noi.signed.pdf
ID: 36159c07-ffa2-425c-b4cc-b9bb15dfb8de
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.24 14:04
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.24 14:03
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.24 14:02
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.24 14:10
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
anexa 23 medicina urgenta.signed.pdf
anexa 23 medicina urgenta.signed.pdf
ID: 68c3d2e7-c8c3-463f-9653-ac4d389dc54b
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.24 14:02
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.24 14:05
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
fisc 24.01-09.02.2024.signed.pdf
fisc 24.01-09.02.2024.signed.pdf
ID: 83052141-10f1-49b9-82e2-05cb97f4c872
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.24 14:06
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.24 14:06
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.24 14:02
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
conturi bancare 2021.signed.pdf
conturi bancare 2021.signed.pdf
ID: db4a1e9b-5e21-4bde-a282-7dba3543be6a
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
5.02.24 14:04
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
anexa 22 medicina urgenta.signed.pdf
anexa 22 medicina urgenta.signed.pdf
ID: e9265872-8f6a-457c-b115-ad3216ed9507
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.24 14:02
Data deschiderii:
7.02.24 14:09
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK