1
Perioada de actualizare
de la 12.12.2023 17:29
până la 01.01.2024 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.01.2024 14:00
până la 16.01.2024 14:00
3
Licitaţie
17.01.2024 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 833 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 12 dec 2023, 17:29 - 1 ian 2024, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 ian 2024, 14:00 - 16 ian 2024, 14:00
Începutul licitației: 17 ian 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ:
Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Posta Moldovei
Telefonul de contact
+37368138989
Datele achizitiei
Data publicării
12 dec 2023, 17:27
Data ultimilor modificări
22 dec 2023, 10:40
Valoarea estimată (fără TVA)
833 333,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
8 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21129999
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Durata contractului
27 ian 2024 17:27 - 30 dec 2024 17:27
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de fabricare a mărcilor poștale CPV: 22400000-4 - Timbre, carnete de cecuri, bancnote, acţiuni, materiale publicitare, cataloage şi manuale
Cantitatea: 1750000.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr.2 formularul ofertei - bunuri si servicii.docx
Documentele la ofertă
-
12.12.23 17:29
anexa nr.3 declaratie operator economic legea 74 legea 131.docx
Documentele la ofertă
-
12.12.23 17:29
anunț de participare nr.5 - modificat.docx
Documentele la ofertă
-
22.12.23 10:40
anunț de participare nr.5 - modificat.pdf anunț de participare nr.5 - modificat.pdf
Documentele la ofertă
-
22.12.23 10:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Nova Imprim SRL

Preţul ofertei: 1 141 620 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertei depuse în cadrul procedurii prin Licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1702394869910 din „12” decembrie 2023 privind achiziționarea lucrărilor de fabricare a mărcilor poștale, conducându-se de prevederile art.75 alin. (8) al Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare oferta operatorului economic S.R.L. „NOVA-IMPRIM”, reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziție a lucrărilor de fabricare a mărcilor poștale (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1702394869910 din „12” decembrie 2023). * Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, - art. 87, alin.(2) „Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”. Vă mulțumim pentru participare!
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări