1
Perioada de actualizare
de la 11.12.2023 12:18
până la 21.12.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.12.2023 11:00
până la 30.12.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 334 392,85 MDL
Perioada clarificărilor: 11 dec 2023, 12:18 - 21 dec 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 dec 2023, 11:00 - 30 dec 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare a elevilor din cadrul IPLT ,,Ginta Latină” perioada 09.01.2024-31.12.2024
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ginta Latină nr.9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorica Stefanita
Telefonul de contact
069276601
Datele achizitiei
Data publicării
11 dec 2023, 12:16
Data ultimilor modificări
11 dec 2023, 12:18
Valoarea estimată (fără TVA)
2 334 392,85 MDL
Achizitii.md ID
21128934
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ginta Latină nr.9
Durata contractului
2 ian 2024 12:17 - 9 ian 2024 12:17
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro (1).doc
Documentele la ofertă
-
11.12.23 12:18
duae_ro_.doc
Documentele la ofertă
-
11.12.23 12:18
anunt_de_participare.signed.pdf anunt_de_participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
11.12.23 12:18
documentatia standarta_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
11.12.23 12:18
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMAP Adolescenta-RC

Preţul ofertei: 2 334 392,85 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Intruneste toate cerintele
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Pontem.X

Preţul ofertei: 2 334 392,85 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări