1
Perioada de actualizare
de la 06.10.2023 16:52
până la 11.10.2023 14:30
2
Propunerea ofertelor
de la 11.10.2023 14:30
până la 20.10.2023 14:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 360 922 MDL
Perioada clarificărilor: 6 oct 2023, 16:52 - 11 oct 2023, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor: 11 oct 2023, 14:30 - 20 oct 2023, 14:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea lucrărilor la: “Constructia ministadionului sportiv pentru copii,
20 m x10m, Grădinița din s.Grătiești, mun.Chișinău cu acoperire artificială”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD_2093, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Grătieşti, str.Stefan cel Mare 72
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mardare Victor
Telefonul de contact
069142312
Datele achizitiei
Data publicării
6 oct 2023, 16:40
Data ultimilor modificări
9 oct 2023, 14:27
Valoarea estimată (fără TVA)
360 922 MDL
Achizitii.md ID
21097814
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD_2093, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Grătieşti, str.Stefan cel Mare 72
Durata contractului
25 oct 2023 16:42 - 30 dec 2023 16:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea lucrărilor la: “Constructia ministadionului sportiv pentru copii, 20 m x10m, Grădinița din s.Grătiești, mun.Chișinău cu acoperire artificială” CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro primaria gratiesti ministadioane 2023.doc
Documentele la ofertă
DUAE
6.10.23 16:52
ds_lucrari ministadioane.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
6.10.23 16:52
file.pdf Anunt de participare file.pdf Anunt de participare
tenderNotice
Anunt de participare
9.10.23 14:27
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MEDALMIR

Preţul ofertei: 296 916,77 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL BAUHOF GROUP

Preţul ofertei: 324 665,96 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

SC Foremcons SRL

Preţul ofertei: 406 305,64 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări