1
Perioada de actualizare
de la 22.09.2023 11:07
până la 03.10.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.10.2023 11:00
până la 17.10.2023 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 166 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 22 sept 2023, 11:07 - 3 oct 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 oct 2023, 11:00 - 17 oct 2023, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de asigurare a accesului la suport anual pentru SAP Business Objects Edge BI
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
22 sept 2023, 10:54
Data ultimilor modificări
22 sept 2023, 11:07
Valoarea estimată (fără TVA)
166 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21093754
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 nov 2023 10:58 - 31 dec 2023 11:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a accesului la suport anual pentru SAP Business Objects Edge BI CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
22.09.23 11:07
1. anunt de participare.doc
tenderNotice
-
22.09.23 11:07
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
22.09.23 11:07
3. duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
22.09.23 11:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Softline International

Preţul ofertei: 150 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice minime obligatorii solicitate, la prețul cel mai scăzut fără TVA
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Preţul ofertei: 152 990 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări