1
Perioada de actualizare
de la 19.09.2023 10:37
până la 25.09.2023 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 25.09.2023 10:30
până la 02.10.2023 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 542 199,51 MDL
Perioada clarificărilor: 19 sept 2023, 10:37 - 25 sept 2023, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 25 sept 2023, 10:30 - 2 oct 2023, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Construcţia pavilionului nr. 1, 2, la grădiniţa de copii din sat. Caşunca, r-ul Floreşti
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5013, MOLDOVA, Floreşti, s.Caşunca, Casunca
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Roman Bilenco
Telefonul de contact
069203239
Datele achizitiei
Data publicării
19 sept 2023, 10:12
Data ultimilor modificări
20 sept 2023, 14:52
Valoarea estimată (fără TVA)
542 199,51 MDL
Achizitii.md ID
21092889
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-5013, MOLDOVA, Floreşti, s.Caşunca, Casunca
Durata contractului
4 oct 2023 10:27 - 31 dec 2023 10:27
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Construcţia pavilionului nr. 1, 2, la grădiniţa de copii din sat. Caşunca, r-ul Floreşti CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet_de _sarcini.pdf caiet_de _sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
19.09.23 10:37
schita_pavilion.pdf schita_pavilion.pdf
Documentele la ofertă
-
19.09.23 10:37
anunt_de_participare.signed.pdf anunt_de_participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
19.09.23 10:37
documentatia standard_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
19.09.23 10:37
duae.doc
Documentele la ofertă
-
19.09.23 10:37

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ACTIUNE-M

Preţul ofertei: 423 542,67 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SERGORP-PRIM

Preţul ofertei: 459 354 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

FLERIXON

Preţul ofertei: 499 517,38 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări