1
Perioada de actualizare
de la 23.08.2023 10:48
până la 29.08.2023 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.08.2023 14:00
până la 01.09.2023 14:00
3
Licitaţie
04.09.2023 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 337 333 MDL
Perioada clarificărilor: 23 aug 2023, 10:48 - 29 aug 2023, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 aug 2023, 14:00 - 1 sept 2023, 14:00
Începutul licitației: 4 sept 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Echipament pentru sistem Audio-Video integrat pentru ședințe CR Cimislia cu fucție de votare și înregistrare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bul Stefan cel Mare, 12
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Răileanu Diana
Telefonul de contact
069462877
Datele achizitiei
Data publicării
23 aug 2023, 10:39
Data ultimilor modificări
23 aug 2023, 10:48
Valoarea estimată (fără TVA)
337 333 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 373,33 MDL
Achizitii.md ID
21089661
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bul Stefan cel Mare, 12
Durata contractului
12 sept 2023 10:45 - 30 dec 2023 10:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Echipament pentru sistem Audio-Video integrat pentru ședințe CR Cimislia cu fucție de votare și înregistrare CPV: 32300000-6 - Receptoare de televiziune şi de radio şi aparate de înregistrare sau de redare a sunetului sau a imaginii
Cantitatea: 45.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_sală.doc
Documentele la ofertă
-
23.08.23 10:48
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
23.08.23 10:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Genial Invest SRL

Preţul ofertei: 337 330 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde cu cerintele solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări