1
Perioada de actualizare
de la 21.07.2023 15:38
până la 26.07.2023 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.07.2023 00:00
până la 31.07.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 392 431 MDL
Perioada clarificărilor: 21 iul 2023, 15:38 - 26 iul 2023, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 iul 2023, 0:00 - 31 iul 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

„Modernizarea si imbunatatirea conditiilor de utilizare a stadionului de fotbal din Cobusca Veche”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6518, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Cobusca Veche, strada Stefan Cel Mare nr.18
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Laurentiu Perju
Telefonul de contact
026535269
Datele achizitiei
Data publicării
21 iul 2023, 15:31
Data ultimilor modificări
21 iul 2023, 15:38
Valoarea estimată (fără TVA)
392 431 MDL
Achizitii.md ID
21085674
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
6518, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Cobusca Veche, strada Stefan Cel Mare nr.18
Durata contractului
2 aug 2023 15:36 - 29 dec 2023 15:36
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
proiect CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru
Documentele procedurii de achiziție
f 1.signed.pdf f 1.signed.pdf
Specificaţie tehnică
-caiet de sarcini
21.07.23 15:38
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-duae
21.07.23 15:38
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-ds_lucrari
21.07.23 15:38
Documentele lotului
f 1.signed.pdf
- caiet de sarcini
21.07.23 15:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL"Galicus"

Preţul ofertei: 375 673,79 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic pret.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări