1
Perioada de actualizare
de la 07.06.2023 10:52
până la 13.06.2023 10:16
2
Propunerea ofertelor
de la 13.06.2023 10:16
până la 16.06.2023 10:16
3
Licitaţie
19.06.2023 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 310 369 MDL
Perioada clarificărilor: 7 iun 2023, 10:52 - 13 iun 2023, 10:16
Perioada de depunere a ofertelor: 13 iun 2023, 10:16 - 16 iun 2023, 10:16
Începutul licitației: 19 iun 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Mentenanța și administrarea paginii web
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Posta Moldovei
Telefonul de contact
+37368138989
Datele achizitiei
Data publicării
7 iun 2023, 10:29
Data ultimilor modificări
12 iun 2023, 10:16
Valoarea estimată (fără TVA)
310 369 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 103,69 MDL
Achizitii.md ID
21081968
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Durata contractului
26 iun 2023 10:46 - 31 dec 2023 10:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Mentenanța și administrarea paginii web CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Om-ora
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr.12 experienta.docx
Documentele la ofertă
-
7.06.23 10:52
anut de participare.pdf anut de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
7.06.23 10:52
declaratie operator economic hg 351.docx
Documentele la ofertă
-
7.06.23 10:52
anexa nr 22 și 23 specificatia tehnică și de preț.docx
Documentele la ofertă
-
12.06.23 10:16
anexa nr. 2 formularul ofertei - bunuri si servicii.docx
Documentele la ofertă
-
12.06.23 10:16

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IM Enterprise Business Solutions SRL

Preţul ofertei: 180 986,40 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin cererea ofertelor de preț Nr. ocds-b3wdp1-MD-1686122973679 din „07” iunie 2023 privind achiziționarea serviciilor de mentenanță și administrare a paginii web, conducându-se de prevederile art. 74, și art. 98 al Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare oferta operatorului economic S.R.L. „Enterprise Business Solutions”, ce s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a serviciilor de mentenanță și administrare a paginii web (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1686122973679 din „07” iunie 2023), suma totală a ofertei, fără TVA – 180 986,40 lei (suma totală a ofertei, cu TVA – 217 183,68 lei), ce se încadrează în bugetul prevăzut pentru pentru procedura data de achiziție; * Conform prevederilor Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020, - art. 108. „Rezultatele achizițiilor pot fi contestate la fondator în termen de 5 zile lucrătoare de la data anunțării lor”.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări