1
Perioada de actualizare
de la 19.05.2023 15:52
până la 29.05.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.05.2023 10:00
până la 05.06.2023 08:30
3
Licitaţie
de la 06.06.2023 15:00
până la 06.06.2023 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 555 200 MDL
Perioada clarificărilor: 19 mai 2023, 15:52 - 29 mai 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 mai 2023, 10:00 - 5 iun 2023, 8:30
Începutul licitației: 6 iun 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziţionarea serviciilor de organizare a odihnei şi întremării sănătăţii copiilor și adolescenților în sezonul estival 2023
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6702, MOLDOVA, Basarabeasca, or.Basarabeasca, str. Karl Marx, 55
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Pascal Ecaterina
Telefonul de contact
069764566
Datele achizitiei
Data publicării
19 mai 2023, 15:36
Data ultimilor modificări
19 mai 2023, 15:52
Valoarea estimată (fără TVA)
555 200 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 220,80 MDL
Achizitii.md ID
21080810
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-6702, MOLDOVA, Basarabeasca, or.Basarabeasca, str. Karl Marx, 55
Durata contractului
20 iun 2023 08:00 - 31 dec 2023 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziţionarea serviciilor de organizare a odihnei şi întremării sănătăţii copiilor și adolescenților în sezonul estival 2023 CPV: 55200000-2 - Campinguri şi alte tipuri de cazare decât cea hotelieră
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunt de participare
19.05.23 15:52
doc.stand.dîg 2022.docx
Documentele la ofertă
-doc.stand.dîg
19.05.23 15:52
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-duae
19.05.23 15:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Agro-Tiras

Preţul ofertei: 329 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerinților
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL ”TORENT PLUS”

Preţul ofertei: 330 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări