1
Perioada de actualizare
de la 15.05.2023 16:44
până la 05.06.2023 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.06.2023 00:00
până la 16.06.2023 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 36 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 mai 2023, 16:44 - 5 iun 2023, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 iun 2023, 0:00 - 16 iun 2023, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Compania de audit cîștigătoare va efectua auditul financiar al Î.M.“Regia ARA” pentru
anul 2022 pentru a emite o opinie competentă și independentă asupra imaginii fidele
clare și complete a patrimoniului, a situației financiare și a rezultatelor activității
instituției
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str. 31 August 1989/4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Covaș Gheorghe
Telefonul de contact
069558412
Datele achizitiei
Data publicării
15 mai 2023, 15:26
Data ultimilor modificări
15 mai 2023, 16:53
Valoarea estimată (fără TVA)
36 000 MDL
Achizitii.md ID
21080420
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str. 31 August 1989/4
Durata contractului
1 iul 2023 08:00 - 31 iul 2023 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de audit financiar CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: An
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
caiet de sarcini servicii de audit.2022.semnat.pdf
Caiet de sarcini
15.05.23 16:44
anunt de participare servicii audit 2022.semnat.pdf
anunț de participare
15.05.23 16:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Prim Main Audit SRL

Preţul ofertei: 35 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: 1) Întrunesc condițiile necesare 2) cel mai scăzut preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări