1
Perioada de actualizare
de la 26.04.2023 09:57
până la 01.05.2023 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 01.05.2023 09:30
până la 08.05.2023 10:00
3
Licitaţie
10.05.2023 13:42
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 apr 2023, 9:57 - 1 mai 2023, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 1 mai 2023, 9:30 - 8 mai 2023, 10:00
Începutul licitației: 10 mai 2023, 13:42

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Diagnostica, reparația, testarea conform documentele tehnice a aparatulu se include costul pieselor de schimb utilizate la reparație. CSP Cahul
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chiper Natalia
Telefonul de contact
022574519
Datele achizitiei
Data publicării
26 apr 2023, 9:42
Data ultimilor modificări
26 apr 2023, 9:57
Valoarea estimată (fără TVA)
4 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
40 MDL
Achizitii.md ID
21079167
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Durata contractului
15 mai 2023 03:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 35 Compresor JUN-AIR model OF 302-25B, articol Nr. 1608760, seria nr. 0513802362. Pompa JUN-AIR model OF 302, articol Nr. 4772630, motor I.D: 0513802102 CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae reapar utilaj med.doc
Documentele la ofertă
-
26.04.23 09:57
ds_bunuri_servicii_omf_repar utilaj med.docx
Documentele la ofertă
-
26.04.23 09:57
anunt de participare servicii repar utilaj medical.docx
Documentele la ofertă
-
26.04.23 09:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

REPELCOM

Preţul ofertei: 4 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări