Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 9 373 128,47 MDL
Perioada clarificărilor: 30 mart 2023, 18:20 - 10 apr 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 apr 2023, 16:00 - 20 apr 2023, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de renovare a trotuarului bd. Dacia (partea pară) tronson bd. Cuza Vodă – str. Independenței

Informația despre anulare
Motivul anulării
Nici unul dintre ofertanți nu a întrunit condițiile de calificare prevăzute în documentația de atribuire.
Data anulării
23 nov 2023, 15:28
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 10
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Ionaș
Telefonul de contact
060688775
Datele achizitiei
Data publicării
30 mart 2023, 18:20
Data ultimilor modificări
23 nov 2023, 15:28
Achizitii.md ID
21077143
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
1 apr 2023, 13:44
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Răspuns (3 apr 2023, 09:06):
Garanția pentru ofertă se prezintă conform anexei nr. 9 al documentației standard - scrisoare de garanție bancară (emisă de o bancă comercială) Varianta scanată de pe original și semnată electronic de către ofertant. La solicitarea beneficiarului se prezintă în original la sediu autorității contractante.
Data:
3 apr 2023, 09:47
Subiectul întrebării:
Schimbari produse
Întrebare:
Buna ziua , s-au produs schimbari doar la electricitate, la pozita 12 in loc de 7,5 km de tevi s-au schimbat in 0,75 km tevi. Acestea sunt toate schimbarile din proiect ?
Răspuns (5 apr 2023, 09:34):
Bună ziua! Da, acestea sunt toate schimbările la caiet de sarcini.
Data:
5 apr 2023, 13:06
Subiectul întrebării:
Acoperire financiara pentru anul 2023
Întrebare:
Specificati va rog acoperirea finaciara pentru anul 2023 si respectiv pentru anul 2024?
Răspuns (7 apr 2023, 12:03):
Conform Deciziei CMC nr. 23/2 din 27.12.2022 ,,Cu privire la aprobarea bugetului municipal Chișinău pentru anul 2023, în lectura a II-a”, pentru realizarea proiectului dat în anul 2023 au fost alocați 2000,00 mii lei.
Data:
5 apr 2023, 13:10
Subiectul întrebării:
pct. 9 Raportul financiar, înregistrat la biroul național de statistică (an. 2021 și 2022)
Întrebare:
pentru anul 2022 raportul financiar va fi eliberat la sfr. lunii mai an. 2023 clarificati va rog cum va fi posibil participarea operatorului economic la licitatie cu ulterioara calificare pe acest punct din anuntul de participare?
Răspuns (7 apr 2023, 09:36):
Se prezintă raportul pentru anul 2021, pentru anul 2022 se prezintă ultimul raport înregistrat.
Data:
7 apr 2023, 13:49
Subiectul întrebării:
pct. 9 Raportul financiar, înregistrat la biroul național de statistică (an. 2021 și 2022)
Întrebare:
REPETAT La momentul deschiderii ofertelor data de 20 aprilie, operatorul economic poate prezenta raportul financiar pentru anul 2021, inregistrat conform legislatiei RM la Biroul National de Statistica. Insă, Raportul finaciar pentru anul 2022 nu poate fi prezentat - cu mențiunea înregistrat. În acest context, solicităm excluderea pct. 9 din documentele de calificare, pentru anul 2022. pe motiv nu corespunde legislației RM în vigoare și anume, În conformitate cu alin. (3), art.33 al Legii contabilității și raportării financiare 287/2017, termenul de prezentare a situațiilor financiare individuale, raportului conducerii și raportului auditorului constituie: pentru entitățile de interes public - 120 zile de la ultima zi a perioadei de gestiune (30 aprilie); pentru restul entităților - 150 zile de la ultima zi a perioadei de gestiune (30 mai). În cazul, neconformării, vom contesta docuemntatia de atribuire către Agentia Nationala pentru Solutionarea Contestatiilor. Multumesc
Răspuns (7 apr 2023, 14:54):
Cerințele din anunțul de participare corespund în totalitate Legii nr. 131/2015. Prezentarea raportului financiar în termen mai mic de 150 zile, nu încalcă Legea contabilității. În acest sens, Operatorii economici cointeresați dispun de suficient timp pentru perfectarea tuturor actelor necesare depunerii ofertelor conform cerințelor Autorității contractante.
Data:
7 apr 2023, 16:03
Subiectul întrebării:
Repetat pct. 9 Raportul financiar, înregistrat la biroul național de statistică (an. 2021 și 2022)
Întrebare:
Operatorul nu va dispune de acest act aprobat de către Biroul National de Statistică pina la deschiderea ofertelor. Întrebarea cum Autoritatea contractanta va evalua oferta pe acest pct din documentatie? Multumesc
Răspuns (10 apr 2023, 08:40):
Ofertele depuse vor fi evaluate în conformitate cu cerințele Anunțului de participare, caietului de sarcini și a documentației de atribuire, cu respectarea principiilor și prevederilor actelor legislative în vigoare. Pentru ofertanții care nu au capacitate să prezinte raportul pentru anul 2022 la data depunerii ofertelor, Autoritatea contractantă a oferit clarificare prin răspuns la data de 07.04.2023, 09:36 și anume: pentru anul 2022 poate fi prezentat ultimul raport înregistrat (raportul pentru trimestrul III transmis în adresa Biroului Național de Statistică și dovada transmiterii acestuia).
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.