1
Perioada de actualizare
de la 28.03.2023 11:26
până la 10.04.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.04.2023 11:00
până la 20.04.2023 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 631 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 28 mart 2023, 11:26 - 10 apr 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 apr 2023, 11:00 - 20 apr 2023, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de audit de securitate IT pentru Sistemul automatizat de plăți interbancare SAPI
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
28 mart 2023, 11:16
Data ultimilor modificări
29 mart 2023, 16:35
Valoarea estimată (fără TVA)
631 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21076863
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 iun 2023 11:21 - 31 dec 2023 11:21
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de audit de securitate IT pentru Sistemul automatizat de plăți interbancare SAPI CPV: 72800000-8 - Servicii de audit informatic şi de testări informatice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
28.03.23 11:26
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
28.03.23 11:26
3. duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
28.03.23 11:26
1. anunt de participare.docx
tenderNotice
-
29.03.23 16:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

OMEGA TRUST

Preţul ofertei: 234 664,54 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde altor criterii de selecție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

I.C.S Baker Tilly Klitou and Partners S.R.L.

Preţul ofertei: 555 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde altor criterii de selecție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Grant Thornton Audit

Preţul ofertei: 620 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice minime obligatorii solicitate, conform criteriului de atribuire „cel mai bun raport calitate-preț”, acumulând un punctaj de 72,74% din 100%.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări