1
Perioada de actualizare
de la 27.03.2023 15:30
până la 06.04.2023 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.04.2023 15:00
până la 18.04.2023 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 436 400 MDL
Perioada clarificărilor: 27 mart 2023, 15:30 - 6 apr 2023, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 apr 2023, 15:00 - 18 apr 2023, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentație cu prânzuri pentru 300 de persoane social vulnerabile aflate în evidenta DAS Rîşcani
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucureşti nr. 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tamara Pîrvu
Telefonul de contact
022227590
Datele achizitiei
Data publicării
27 mart 2023, 15:13
Data ultimilor modificări
27 mart 2023, 15:30
Valoarea estimată (fără TVA)
1 436 400 MDL
Achizitii.md ID
21076805
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucureşti nr. 35
Durata contractului
25 apr 2023 15:21 - 31 dec 2023 15:28
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 5. Servicii de alimentație cu prânzuri pentru 300 de persoane social vulnerabile aflate în evidenta DAS Rîşcani CPV: 55510000-8 - Servicii de cantină
Cantitatea: 51300.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
meniu-model_aprobat.semnat.pdf meniu-model_aprobat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
27.03.23 15:30
formulare.docx
Documentele la ofertă
-
27.03.23 15:30
duae_.semnat.pdf duae_.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
27.03.23 15:30
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
27.03.23 15:30
meniu-model aprobat.docx
Documentele la ofertă
-
27.03.23 15:30
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
27.03.23 15:30
duae_ro.doc
Documentele la ofertă
-
27.03.23 15:30
formulare_.semnat.pdf formulare_.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
27.03.23 15:30
Documentele lotului
duae_.semnat.pdf
-
27.03.23 15:30
formulare_.semnat.pdf
-
27.03.23 15:30
formulare.docx
-
27.03.23 15:30
declaratie_ro.doc
-
27.03.23 15:30
duae_ro.doc
-
27.03.23 15:30
meniu-model aprobat.docx
-
27.03.23 15:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMAP Adolescenta-RC

Preţul ofertei: 1 410 750 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări