1
Perioada de actualizare
de la 17.03.2023 14:46
până la 27.03.2023 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.03.2023 16:00
până la 18.04.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 10 800 USD
Perioada clarificărilor: 17 mart 2023, 14:46 - 27 mart 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mart 2023, 16:00 - 18 apr 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Всасывающий и выхлопной клапа Д27.16.00.06
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vlaicu Pîrcălab, 48
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Vatamaniuc
Telefonul de contact
060028868
Datele achizitiei
Data publicării
16 mart 2023, 13:04
Data ultimilor modificări
23 mart 2023, 14:16
Valoarea estimată (fără TVA)
10 800 USD
Achizitii.md ID
21075965
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vlaicu Pîrcălab, 48
Durata contractului
20 apr 2023 14:20 - 29 dec 2023 14:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Всасывающий и выхлопной клапа Д27.16.00.06 CPV: 34600000-3 - Locomotive şi materiale rulante feroviare şi piese
Cantitatea: 144.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
piese pentru locomotive чмэ -3.docx
tenderNotice
-
23.03.23 10:46
declarație ofertant.docx
Documentele la ofertă
privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art.16 alin.(2) lit.a) din Legea nr.246/2017 cu privire la întreprinderea de stat și întreprinderea municipală
23.03.23 14:16

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Doina-Emox

Preţul ofertei: 8 496 USD
Statut: Învingător
Motivul: Conform procesului verbal al grupului de lucru.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

,,Omnicom,,SRL

Preţul ofertei: 10 511,34 USD
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări