1
Perioada de actualizare
de la 15.03.2023 16:26
până la 19.03.2023 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.03.2023 17:00
până la 23.03.2023 17:00
3
Licitaţie
de la 24.03.2023 14:00
până la 24.03.2023 14:09
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 mart 2023, 16:26 - 19 mart 2023, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 mart 2023, 17:00 - 23 mart 2023, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuresti, nr. 68
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Huzinschi
Telefonul de contact
+37369333878
Datele achizitiei
Data publicării
14 mart 2023, 16:57
Data ultimilor modificări
16 mart 2023, 19:59
Achizitii.md ID
21075812
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_ -2023
Documentele la ofertă
Documentatia de atribuire
15.03.23 16:26
duae
Documentele la ofertă
DUAE
15.03.23 16:26
Anunt de part
Specificaţie tehnică
Anunt de participare
15.03.23 16:26
Caiet de sarcini
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
15.03.23 16:26
ds_bun_serv_omf_115_15_09_2021_modif
Specificaţie tehnică
DS_modificat
16.03.23 19:59
anunt_de_participare -modif.
Specificaţie tehnică
Anunt modificat
16.03.23 19:59
Data:
16 mart 2023, 08:37
Subiectul întrebării:
Lista de documente
Întrebare:
Stimata autoritate contractanta, Ordinul MF 175/2018 este abrogat din 30.09.2021. Rugam sa elaborati Anuntul de participare (caietul de sarcini) in conformitate cu legislatia actuala in vigoare!
Răspuns (16 mart 2023, 11:40):
Buna ziua. Anuntul de participare este elaborat dupa Anexa nr. 2 de la Documentatia Standart conform ordinul MF nr.115 din 15.09.2021, este atasat al patrulea dupa rind. Va rugam sa concretizati care anume document nu corespunde.
Data:
16 mart 2023, 11:51
Subiectul întrebării:
Achizitia hartiei
Întrebare:
Va atragem atentie ca parametrul Grosime 106 microni sunt eronate, nu corespunde cu clasa C/C+: Grosimea 104 microni
Răspuns (16 mart 2023, 12:23):
Bună ziua! Grosimea hârtiei de clasa C+ poate varia în funcție de specificațiile producătorului și de tipul de hârtie utilizat. Vă aducem la cunoștință că hârtia de clasa C+ este mai groasă decât hârtia standard și poate avea o grosime cuprinsă între 100 și 200 microni. Corespunzător, planul minim acceptabil, specificat în caietul de sarcini este de : 106 mcr.
Data:
16 mart 2023, 11:52
Subiectul întrebării:
Lista de documente
Întrebare:
Formularele F3.1, F3.8, care se solicita obligatoriu prin anuntul de participare, nu mai exista In acelasi context, ati atasat la documentele procedurii Documentatia standard aprobata prin ordinul MF 175/2018, care nu mai este valabila
Răspuns (16 mart 2023, 15:23):
Multumim
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.