1
Perioada de actualizare
de la 13.02.2023 16:14
până la 20.02.2023 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.02.2023 12:00
până la 27.02.2023 10:00
3
Licitaţie
de la 28.02.2023 14:00
până la 28.02.2023 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 351 156 MDL
Perioada clarificărilor: 13 febr 2023, 16:14 - 20 febr 2023, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 febr 2023, 12:00 - 27 febr 2023, 10:00
Începutul licitației: 28 febr 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Efectuarea traducerilor textelor juridice, economice şi tehnice, după cum urmează:
• Documentaţia comercială (contracte, acorduri, propuneri, reclamaţii, corespondenţa de afaceri);
• Documente constitutive şi alte documente ale Instituţiei (statut, acte legislative, licenţe, extrase din legi şi decizii judecătoreşti, procuri, certificat de înregistrare);
• Documentaţia ştiinţifică şi tehnică (articole, rapoarte, cărţi, instrucţiuni de utilizare a echipamentului, directoare, manual, ghidul utilizatorului, ghidul administratorului, cerinţe tehnice, descrieri tehnice);
Asigurarea serviciilor de însoțire, şi anume: asigurarea managerului individual; locul predării-primirii traducerilor la adresa autorităţii contractante: MD-2012, municipiul Chişinău, str. A.Puşkin, nr.42.
Managerul individual acordă consultaţii, estimează comanda şi precizează termenul şi preţul acesteia, monitorizează mersul executării comenzii la fiecare etapă, organizează predarea-primirea (după caz).
O pagină standard conţine 1 800 caractere cu spații.
Asigurarea traducerii uniforme şi utilizarea terminologiei unice pe tot textul unui document.
Conform cerinţelor din Anexa la anunţul de participare.
Operatorul economic asigură prezenţa interpretului la faţa locului şi acordarea serviciilor de interpretariat respectând data şi ora evenimentului, fiind înştiinţat în termen de pînă la 3 zile.
Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a modifica data şi ora evinimentului cu inştiinţarea operativă a operatorului economic.
Conform cerinţelor din Anexa la anunţul de participare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Covalciuc
Telefonul de contact
022 504881
Datele achizitiei
Data publicării
13 febr 2023, 16:05
Data ultimilor modificări
13 febr 2023, 16:14
Valoarea estimată (fără TVA)
351 156 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 511,56 MDL
Achizitii.md ID
21073551
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 mart 2023 16:12 - 31 dec 2023 16:12
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de traducere CPV: 79530000-8 - Servicii de traducere
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
anunt de participare.signed.pdf
13.02.23 16:14
declaratie.doc
Documentele la ofertă
declaratie.doc
13.02.23 16:14
anexa nr. 24 - servicii de traducere.signed.pdf anexa nr. 24 - servicii de traducere.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr. 24 - servicii de traducere.signed.pdf
13.02.23 16:14
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae.signed.pdf
13.02.23 16:14
duae.docx
Documentele la ofertă
duae.docx
13.02.23 16:14
anexă la anunţul de participare.signed.pdf anexă la anunţul de participare.signed.pdf
Specificaţie tehnică
anexă la anunţul de participare.signed.pdf
13.02.23 16:14
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.signed.pdf
13.02.23 16:14
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratie.signed.pdf
13.02.23 16:14
anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.docx
13.02.23 16:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Lingvistica

Preţul ofertei: 249 990 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Intralex C&C

Preţul ofertei: 250 000 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

SC „PROIRVAS”

Preţul ofertei: 279 999,99 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări