1
Perioada de actualizare
de la 24.01.2023 16:12
până la 30.01.2023 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.01.2023 14:00
până la 06.02.2023 14:00
3
Licitaţie
07.02.2023 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 333 333,34 MDL
Perioada clarificărilor: 24 ian 2023, 16:12 - 30 ian 2023, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 ian 2023, 14:00 - 6 febr 2023, 14:00
Începutul licitației: 7 febr 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lotul 1 Servicii de reparație auto (conform Anexei la Anunțul de participare)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana MAGLA
Telefonul de contact
022-250-934
Datele achizitiei
Data publicării
24 ian 2023, 16:06
Data ultimilor modificări
24 ian 2023, 16:12
Valoarea estimată (fără TVA)
333 333,34 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
33,33 MDL
Achizitii.md ID
21072230
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Durata contractului
13 febr 2023 16:09 - 30 dec 2023 16:09
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 1 Servicii de reparație auto CPV: 50116500-6 - Servicii de reparare a pneurilor, inclusiv montare şi echilibrare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
24.01.23 16:12
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
24.01.23 16:12
anexa la anunț de participare.xlsx
Documentele la ofertă
-
24.01.23 16:12
documentatia standart.signed.pdf documentatia standart.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
24.01.23 16:12
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
24.01.23 16:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Tudomar & CO SRL

Preţul ofertei: 1 875 602,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Preț cel mai scăzut și corespunderea cerințelor tehnice
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări