1
Perioada de actualizare
de la 11.01.2023 09:37
până la 23.01.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.01.2023 11:00
până la 26.01.2023 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 6 007,44 MDL
Perioada clarificărilor: 11 ian 2023, 9:37 - 23 ian 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 ian 2023, 11:00 - 26 ian 2023, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Gramaj 0,5 kg, feliată, ambalată.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eugenia Gligor
Telefonul de contact
022205265
Datele achizitiei
Data publicării
11 ian 2023, 9:34
Data ultimilor modificări
11 ian 2023, 9:37
Valoarea estimată (fără TVA)
6 007,44 MDL
Achizitii.md ID
21071445
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Durata contractului
1 febr 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
45. Pâine din amestec din făină de grâu c.II și făină de secară. CPV: 15810000-9 - Produse de panificaţie, produse de patiserie şi de cofetărie proaspete
Cantitatea: 800.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard 115.docx
Documentele la ofertă
-
11.01.23 09:37
duae.doc
Documentele la ofertă
-
11.01.23 09:37
declarație beneficiar.doc
Documentele la ofertă
-
11.01.23 09:37
anexa nr. 21 caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
11.01.23 09:37
anexa nr. 2 anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
11.01.23 09:37

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Franzeluţa

Preţul ofertei: 6 007,44 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări