1
Perioada de actualizare
de la 11.01.2023 08:57
până la 18.01.2023 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 18.01.2023 16:30
până la 27.01.2023 22:00
3
Licitaţie
30.01.2023 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 915 100 MDL
Perioada clarificărilor: 11 ian 2023, 8:57 - 18 ian 2023, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 18 ian 2023, 16:30 - 27 ian 2023, 22:00
Începutul licitației: 30 ian 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Modernizarea serviciului public de gospodarie comunala privind gestionarea deseurilor si amenajarea spatiilor verzi prin achizitionarea unui tractor si a echipamentului necesar
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7716, MOLDOVA, Căuşeni, s.Ciufleşti, s. Ciuflesti r-nul Causeni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Pirlog
Telefonul de contact
024365400
Datele achizitiei
Data publicării
10 ian 2023, 21:49
Data ultimilor modificări
11 ian 2023, 20:57
Valoarea estimată (fără TVA)
915 100 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
915,10 MDL
Achizitii.md ID
21071435
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7716, MOLDOVA, Căuşeni, s.Ciufleşti, s. Ciuflesti r-nul Causeni
Durata contractului
31 ian 2023 18:00 - 30 dec 2023 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achizitionarea unui tractor si a echipamentului necesar CPV: 16700000-2 - Tractoare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae tractor.semnat.pdf duae tractor.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
11.01.23 08:57
documentatia standart tractor .semnat.pdf documentatia standart tractor .semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia Standart
11.01.23 20:56
anunț de participare tractor .semnat.pdf anunț de participare tractor .semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
11.01.23 20:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Ozonteh Impex

Preţul ofertei: 915 083,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintilor solicitate in documentatia standart
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări